Jump to content

IRRITANT!!


STASKO

Recommended Posts

Ligt het aan mij, of willen mensen hier graag een San Andreas met missies waar je doodleuk makkelijk doorheenloopt?

Bovendien was er gezegd dat als je een missie niet kon halen, je gewoon domweg moest gaan oefenen met de controls.

Ik heb geen enkele missie gehad waar ik echt moeite mee had. Als je een missie hebt waar je niet uitkomt, kun je natuurlijk kijken of er in Vice City of Gta III een gelijksoort missie is. Als je daar dan gaat oefenen... Oefening baart kunst, zeggen ze.

Nee, het enigste wat ik irritant vind aan San Andreas is dat ze de graphics op de PS2 altijd zo lekker verneuken. Wachten op de PC-Versie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KillerKing

    3

  • Tupac A. Shakur

    2

  • Spacecraft

    2

  • Insane

    2

  • 5 maanden later...

Misschien overbodig te zeggen dat ook ik de 2de zero missie zwaar irri vond, ik heb hem ook voor het allerlaatst bewaart.

De leukste is de laatste, duurt lekker lang bestond uit 2 delen dus toen ik de eerste keer faalde mocht ik verdergaan bij het stuk dat sweet achter de brandweerwagen aan springt...ik heb wel eerst de swat-tank gejat daar je dat ding nooit ergens meer tegenkomt.

:D :rolleyes: :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien overbodig te zeggen dat ook ik de 2de zero missie zwaar irri vond, ik heb hem ook voor het allerlaatst bewaart.

De leukste is de laatste, duurt lekker lang bestond uit 2 delen dus toen ik de eerste keer faalde mocht ik verdergaan bij het stuk dat sweet achter de brandweerwagen aan springt...ik heb wel eerst de swat-tank gejat daar je dat ding nooit ergens meer tegenkomt.

:D :rolleyes: :puh:

Dit topic is maanden oud...

Dat je nu met een vraag kwam ok, maar toch niet gewoon reageren. :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien overbodig te zeggen dat ook ik de 2de zero missie zwaar irri vond, ik heb hem ook voor het allerlaatst bewaart.

De leukste is de laatste, duurt lekker lang bestond uit 2 delen dus toen ik de eerste keer faalde mocht ik verdergaan bij het stuk dat sweet achter de brandweerwagen aan springt...ik heb wel eerst de swat-tank gejat daar je dat ding nooit ergens meer tegenkomt.

:D  :rolleyes:  :puh:

Dit topic is maanden oud...

Dat je nu met een vraag kwam ok, maar toch niet gewoon reageren. :unsure:

weet ik veel, ik zeg ook maar wat..... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...