Chi Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Ligt het aan mij, of willen mensen hier graag een San Andreas met missies waar je doodleuk makkelijk doorheenloopt? Bovendien was er gezegd dat als je een missie niet kon halen, je gewoon domweg moest gaan oefenen met de controls. Ik heb geen enkele missie gehad waar ik echt moeite mee had. Als je een missie hebt waar je niet uitkomt, kun je natuurlijk kijken of er in Vice City of Gta III een gelijksoort missie is. Als je daar dan gaat oefenen... Oefening baart kunst, zeggen ze. Nee, het enigste wat ik irritant vind aan San Andreas is dat ze de graphics op de PS2 altijd zo lekker verneuken. Wachten op de PC-Versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 just business bedoel je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Misschien overbodig te zeggen dat ook ik de 2de zero missie zwaar irri vond, ik heb hem ook voor het allerlaatst bewaart. De leukste is de laatste, duurt lekker lang bestond uit 2 delen dus toen ik de eerste keer faalde mocht ik verdergaan bij het stuk dat sweet achter de brandweerwagen aan springt...ik heb wel eerst de swat-tank gejat daar je dat ding nooit ergens meer tegenkomt. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Misschien overbodig te zeggen dat ook ik de 2de zero missie zwaar irri vond, ik heb hem ook voor het allerlaatst bewaart.De leukste is de laatste, duurt lekker lang bestond uit 2 delen dus toen ik de eerste keer faalde mocht ik verdergaan bij het stuk dat sweet achter de brandweerwagen aan springt...ik heb wel eerst de swat-tank gejat daar je dat ding nooit ergens meer tegenkomt. :rolleyes: Dit topic is maanden oud... Dat je nu met een vraag kwam ok, maar toch niet gewoon reageren. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Misschien overbodig te zeggen dat ook ik de 2de zero missie zwaar irri vond, ik heb hem ook voor het allerlaatst bewaart.De leukste is de laatste, duurt lekker lang bestond uit 2 delen dus toen ik de eerste keer faalde mocht ik verdergaan bij het stuk dat sweet achter de brandweerwagen aan springt...ik heb wel eerst de swat-tank gejat daar je dat ding nooit ergens meer tegenkomt. :rolleyes: Dit topic is maanden oud... Dat je nu met een vraag kwam ok, maar toch niet gewoon reageren. :unsure: weet ik veel, ik zeg ook maar wat..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels123 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 spuly lines van zerro is echt irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 CESAR VADELINO, zo'n Low Rider contest waarbij je op de beat moet bouchen. erg vervelend. Maar mijn controller blijft gewoon in mijn knuistsjes hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Op de PS2: Supply Lines (zero) Op de PC: Vliegschool en N.O.E Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 PC: Echt moeite had ik alleen met wrong side of the tracks en het goud halen met de 1e boot missie (basic seamanship) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Wrong Sides off the track deed ik ook lang over.. Best lastig en Zero missies met name de eerste.. Bewerkt: 10 juli 2005 door Max-X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bourne Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik vind die missies van Zero het irritantste en alle racemissies. Na lang oefenen heb ik het wel uitgespeeld, maar het was soms wel moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanplandas Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Rc zero egt wel 100% ieritant met dat gezeik van als ik dood ga mag je me zaak hebbe -.- terwijk het al van jou is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 De vliegschool is irritant, heb ik gewoon een halve middag aan besteed :o . En die Free Fall was ook irritant om zo boven het vliegtuig te vliegen :blink: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Zero en Toreno, vooral die van Zero dat je die RC Bandit moest begeleiden :blink: En van Toreno: N.O.E. maar met die walkthrough van hier ging het redelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iemand Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 de laatst van zero dat je met een helikoptertje opstakels weg moet halen die heb ik nog steeds niet gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.