thahuzzler Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Die zero missies zijn inderdaad best wel irritant. En Catalina is soms ook wel vervelend, maar gelukkig mag je haar in GTA III lekker afknallen De vetste missie vond ik dat je even naar Liberty City mag, dat is weer eens wat anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 alle zero miessie's nog niet gehaalt. :huh: leukste vind ik end of the line ik ga die z allen doen voor 100 % want ik heb de laaste missie al gheaalt en die nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Ik vind de Zero missies ook heel erg rot! Vooral de eerste en de laatste op San Fierro [weet niet of hij nog terugkomt.] Daar moet je die mensen vernietigen en je moet met een speelgoed helikoptertje hem beschermen etc. ze zijn me nu wel gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Zowals zo'n beetje iedereen de missies van die Zero... En die Zero zelfs is ook zo'n vaag mannetje Marjah, voor de rest gingen de meeste missies wel lekker. Kben gister aan de PC versie begonnen, en daarmee nog geen k*t missies gehad. Bewerkt: 13 juli 2005 door Gunslinger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
t0mmyb0y Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ik Kan beat down on b-dup maar niet halen en (lekker origineel) de 3e van zero vind ik echt k***e ik word daar echt helemaal $@Q^@#$(@Q$&@!$( van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.