Arthis Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Hee, Ik heb weer een nieuwe sig gemaakt, deze keer van de film '300' Edit:hieronder Bedankt voor jullie snelle reacties. het staat idd beter zonder dat pattern. Hier de nieuwere versie: Rates and comands graag @Bierbuikje: Je moet gewoon een beetje met zwart en wit brushen en dan voeg je een gradient toe, in mijn geval rood/bruin. Die gradient zet je op overlay. Ik heb er deze tut voor gebruikt. @GTAGijsco: Dat is de hoogste rate die ik ooit heb gekregen Bewerkt: 24 maart 2008 door Arthis Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Je hebt mooi afknippen en plakken. Achtergrond ziet wel goed en lettertype ook goed. Die rood lijn vol stippen beter wegdoen. 8/10 Bewerkt: 24 maart 2008 door studio dewolf Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik vind hem mooi Die man kun je beter niet snachts tegenkomen maar ik vind het mooi dat als je wat meer naar links kijkt dat hij dan wazig wordt. Die stippelijn die had je beter niet kunnen doen of je had hem een kleur moeten geven uit de muur op de achtergrond. Dat soort bruinig iets. En die achtergrond vindt ik er ook goed bij passen. 8/10 (ps. maak je die achtergrond zelf of komt die van het internet, want zulke achtergronden wil ik ook wel) Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik vind het een zeer mooi plaatje. Alleen als je die stippen meer roestbruin maakt en je letters iets duidelijk (moeilijk te lezen) is het een perfecte sig. 9/10 Reageren
Hackman Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik vind de sig ook goed gelukt. De render is goed ingeblend Als je bij de render ietsje naar links gaat zie je dat hij steeds waziger wordt, dat is mooi! Heb heb je dat gedaan? V2 is beter dan V1 met die stippels vind ik. De tekst is ook goed ingeblend vind ik. ik geef een 9/10 omdat er eigelijks niks aan mankeerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.