Fbi-Crew Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Daar Ben ik weer maar even ter zaken ik wil vice city starten (bij bureaublad nog) dan zie je alleen die cd voor de rest niets en jah ik heb mods gebruikt dus het kan misschien daar aan liggen wat moet ik doen om het te verhelpen?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Daar Ben ik weer maar even ter zaken ik wil vice city starten (bij bureaublad nog) dan zie je alleen die cd voor de rest niets en jah ik heb mods gebruikt dus het kan misschien daar aan liggen wat moet ik doen om het te verhelpen?? De mods kunnen er inderdaad voor zorgen dat Vice City het niet doet. Instaleer Vice City eens opnieuw en probeer het dan nog eens. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Daar Ben ik weer maar even ter zaken ik wil vice city starten (bij bureaublad nog) dan zie je alleen die cd voor de rest niets en jah ik heb mods gebruikt dus het kan misschien daar aan liggen wat moet ik doen om het te verhelpen?? De mods kunnen er inderdaad voor zorgen dat Vice City het niet doet. Instaleer Vice City eens opnieuw en probeer het dan nog eens. Dat zijn leuke mod gangwar enzo die wil ik echt niet kwijt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Er zit helaas niets anders op, verwijder voordat je GTA Vice City zelf verwijdert handmatig het bestandje gta3.img in Models. Daar lag bij mij vaak het probleem met Gangwar mods, succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.