Arthis Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Onderwerp: de film '300' Soort design:Signature Size design:500x150, eigen maten zijn ook goed Render:Eigen keuze Animatie:Nee Premade:Nee Tijd van inlevering:zo snel mogelijk Opmerking: Ik post de mijne na de jouwe
Arthis Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Zo, lekker vlot Arthis Hanneswasco Heel veel suc6, Hanneswasco Als je naar de rate's in het GFX-Showroom gedeelte kijkt, kan het nog een spannende battle worden:P Stemmen maar! Bewerkt: 24 maart 2008 door Arthis
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) LOOOL, Hanneswasco Had Hem al In Show Room laten Zien HannesWasco: Lettertype Past er niet zo heel goed Bij, Verder is het wel een leuk Achtergrond. Alleen de sterretjes vind ik wat minder. De Man komt Goed naar voren, Alleen jammer dat je kunt Zien dat hij er in geplakt is. Nog een vraagje: Zit er een Rand Bij? Cijfer: 7.5/10 Arthis : Het achterGrond Vind ik een beetje saai, Het bestaat gewoon uit een paar brushes die in mekaar zijn gezet. Als je goed kijkt zie je dat het achtergrond De hand Overloopt. Dat is jammer, Zoals je ziet: In het midden is het mannetje Fel En Licht, Maar bij de hand is het dus donkerder omdat daar het achtergrond over heen is gegaan. Het poppetje opzich heeft wel wat , Hij is echt Klaar voor het gevecht en Dat 'mannetje' van Hanneswasco Kun je zien dat hij er 'gewoon' staat. Cijfer: 8.5/10 Vote: Arthis Bewerkt: 25 maart 2008 door Unmountable Tijmen
Donwell Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Hanneswasco Allereerst jouw signature. Je had hem al op MSN laten zien, en in de Graphics Showroom liet je hem ook nog eens zien. Ik moet zeggen dat ik hem zeer geslaagd vind. Een goede achtergrond, render ziet er goed uit. Je smudge buiten de render is het eerste wat mij opvalt op de signature. Het lijkt op het eerste gezicht 'lelijk', maar als je wat beter kijkt heeft het wel iets. De achtergrond valt ook op, door al die sterretjes. Dit is erg leuk gedaan. De render zit er (dat was ik vergeten te zeggen) er een beetje opgeplakt, wat op zich nog wel weer meevalt met de smudge die erom zit. De tekst is goed geplaatst, en op zich een best bijpassend font voor de achtergrond. De border is vrij dun, dus misschien kan deze volgende keer wat dikker. Rate: 8,8/10 Arthis Jouw sig ziet er ook mooi uit, maar ik vind de achtergrond wat leegjes en eentonig. Een brush, en voor de rest niet erg opgevuld. Je render is er erg mooi ingezet, zowel als plaatsing als inblending. Hij past wel bij de achtergrond, wat het op zich best mooi maakt. Je tekst is goed gekozen, ook het lettertype. Volgende keer misschien een andere kleur, want nu valt hij niet erg op. Een border zie ik wel, maar door de bruine kleur valt hij minder op. Rate: 8,6/10 Stem: Na lang kijken en vergelijking scheelt de rate maar 0.2, en gaat mijn stem uit naar Hanneswasco.
Hanneswasco Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Het is de laatste dag, en de stand is 1-1. Als nog iemand zou willen stemmen?
Hackman Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) @Arthis: jou signature is mooi alleen een beetje leeg en de achtergrond was mij iets te simpel te maken. maar je render is goed ingeblend net zoals je tekst en de render is goed uitgeknipt @Hannewasco: Joun signature is ook mooi. De render is mooi ingeblend en de tekst vind ik ook mooi en er bij passen. ik vind de achtergrond er niet helemaal bij passen maar verder mooie sig. mijn stem gaat naar Hannewasco EDIT: naar lang speculeren! Bewerkt: 26 maart 2008 door hackman
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hmmm.... laatste dag en weer gelijk. Het is zeer moeilijk om te stemmen, aangezien ze allebij mooi zijn. Mij cijfer voor Hannewasco: 7,7/10. Omdat: Sterretje's niet zo goed bij de middeleeuwen passen. En omdat die kleuren doorlopen tot de achtergrond. Oja, het lettertype is ook niet echt..... goed, het past niet echt Arthis: 8/10 Omdat: Deze een iets betere achtergrond hebt, en omdat het lettertype beter is. Na lang erover zitten kijken welke beter is gaat mij stem naar: Arthis
pie is delicous! Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 erg mooi allebei, maar ik vind die van arthis ietsje mooier.mijn gaat dus (srry hannewasco) uit naar arthis
RonaldVC Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Battle afgelopen, winnaar Arthis! Arthis, 1 punt voor jou erbij waarmee je op 2 punten komt te staan in de ranking. Hanneswasco, helaas voor jou 1 punt eraf, waardoor je net weer buiten de ranking valt. Volgende keer beter. Ranking updated, en topic locked.
Recommended Posts