Jon-asses Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Terug van weggeweest, dan maak je de mooiste dingen. Laat ons hopen dat dit nu het geval is : Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik wil allereerst zeggen dat het een erg mooie Signature is, de effecten zijn erg mooi gelukt aan de linkerkant van de Signature. En de rechterkant van de Signature is mooi opgevuld met tekst en is niet leeg, kortom ik kan je dus niet lager dan een 10/10 hiervoor geven Jon-asses. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Wow, het is echt prachtig, veel gelukt effects,... 9,5/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Van zo'n sig wordt ik echt blij Echt een streling voor mijn ogen Ik heb slechts één kritiek puntje, en dat is dat het rechts wat donker is. En ik vind het er ook wat leeg, de tekst vult wel wat op, maar niet alles. De Effecten om Robinho heen zijn wel érg goed. Niet te weinig, en zeker niet te veel. Voor het linker deel geef ik een 10, maar het totaal krijgt een 9 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Bedankt alledrie, is leuk om na zo'n lange tijd inactief te zijn met Photoshop (en ook op GTAForum), zo'n lovende rates te mogen krijgen. Reageren
Donwell Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 En die reacties verdien je ook, want het is werkelijk een prachtige afbeelding. Alles is zeer mooi geplaatst, de effecten liegen er niet om en alles is prima opgevuld. Eigenlijk heb ik er niets op aan te merken, en het doet me dan ook een plezier je hiervoor een 10/10 te geven. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik vind hem ook super mooi Een klein minpuntje vind ik dat het logo van Brazilie er niet zo goed bij pas. Je had miss beter het logo van Real Madrid er in kunnen zetten. Maar dat is mijn mening Toch 9.6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.