Jump to content

Vraag over Assets

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen, zeg, ik heb eens een vraagje.

Als ik op wikiGTA kijk, dan staat er dat je bij je eerste safehouse (The Johnson House) zo'n Asset krijgt

bij je garage, maar die staat er niet meteen...

Weten jullie misschien wanneer je deze asset daar krijgt?

P.S.: Een asset is voor diegene die het niet weten zo'n $-teken waar geld komt te staan...

P.S.(2): Ik heb gekeken of het al ergens stond dmv zoeken te gebruiken, maar ik heb niks gevonden ;)

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• weci

12

• Bossinkje

4

• DenkaanHenk

2

• bobsie132

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De Johnson House Asset krijg je pas zodra je de eerste territoria mag overnemen, dit is na de missie 'Doberman'. In het verdere verloop van het spel krijg je meer assets, bij onder andere Zero, Wang Cars, en bij andere zijmissies.

Geplaatst:

Na de missie The Green Sabre is het Asset bij The Johnson House weer weg, en komt het pas weer terug na de missie Home Coming. En na de Storyline blijft het Asset bij The Johnson House gewoon staan, hopelijk weet je nu meer. ;)

Geplaatst:

Dat blijft dan nog steeds gelden, dus maak je daar maar geen zorgen over. Dat is trouwens met alle vriendinnen zo kwa beloningen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
oké, bedankt.

Maar nog iets i.v.m. de vriendinnen van CJ.

Op wiki GTA staat bijvoorbeeld, als je 15% hebt gehaald, gaat geen geld meer weg en je wapens worden ook niet meer afgepakt als je "busted" bent.

Maar als je nu bijvoorbeeld 100% hebt uitgehaald, dan krijg je een suit, maar geldt het vorige dan ook nog of worden je wapens als je busted bent toch afgepakt???

Het overige blijft dan gewoon gelden. ;)

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost, maar ik had toch nog een vraagje.

Het gaat i.v.m. de kledij.

Op wikiGTA staat dat als hij bijvoorbeeld De ...-uitrusting koopt hij 10% respect en 15% sexapeal krijgt.

Maar is dat enkel als hij het draagt, of gewoon, als hij dat koopt, dat dat erbijkomt en als hij zijn "slobber"kledij weer aandoet blijft het respect en sexapeal op hetzelfde niveau?...

P.S.: Ik zet het hier omdat ik het onzinig vond om een nieuw topic hierover te maken ;)

Geplaatst:

overigens i.v.m die wapens en geld als je busted bent niet kwijt en ook als je wasted bent

als ik een nieuw game start blijven die beloningen gelden.

ik zit nu ongeveer aan mijn 4de safegame(heb een met cheats een zonder en 2 savegames extra) en ik mag gearresteerd worden zelfs met een minigun ik loop er gegarandeerd terug mee buiten het politiekantoor of het ziekenhuis :puh:

Geplaatst:

Ik vind het zo stom als ik voor elke vraag een nieuw onderwerp moet maken dus ik stel alle vragen hier ;)

Zou iemand me een kaartje met daar de exacte lokatie van de "Doherty Garage" (hier) kunnen posten aub?

Het zou me een stuk vooruit helpen. ;)

Geplaatst:

De Doherty garage bevind zich schuin tegenover Wang Cars. Ik heb wel evne een kaartje gemaakt. ^_^

sanfierroradarxl5.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...