weci Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Jah, hier ben ik weer... Ik zoek snapshot 32 OF 33... Ik heb een foto genomen, maar ik weet niet welke... Op de eerste foto zou snapshot n° 33 te zien moeten zijn, maar die zie ik niet... En op de volgende twee foto's zou snapshot n° 32 te zien moeten zijn, maar die zie ik ook niet... De eertse foto is genomen vanop de snelweg, de tweede vanaf de kronkelweg... (deze zie je in de volgende post... ik had te weinig ruimte over... ) (in een tweede post is het ook niet mogelijk... Dju...) Hoop toch dat jullie me zo kunnen helpen. Bewerkt: 3 april 2008 door weci Reageren
Bossinkje Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Als je ze niet ziet,heb je ze misschien al gefotografeer,misschien perongeluk ofzo?? Of je kan het je niet meer herinneren,dat je ze al hebt gehad Reageren
weci Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik heb het anders aangepakt... Ik ben gaan kijken op de kronkelweg (ben opnieuw begonnen, had het spel niet opgeslagen), geen snapshot te zien (met fototoestel, nog niet getrokken) daarna op de snelweg, daar zag ik de snapshot van boven het winkelcentrum, maar toen ik naar de toren keek zag ik hem nog steeds niet... Dat vind ik raar, misschien kan ik ze nu nooit alle 50 vinden.. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Mmmm..Probeer eens gewoon een foto te maken in die richting,misschien krijg je hem alsnog.. En anders kun je miss. SA opnieuw installeren.?? Reageren
weci Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik heb SA op de PS2, vandaar die slechte beeldkwaliteit van de foto Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Mmmm..Probeer eens gewoon een foto te maken in die richting,misschien krijg je hem alsnog..En anders kun je miss. SA opnieuw installeren.?? Dat is niet Nodig. Ik heb daar ook veel moeite meegehad. Je moet het s'nachts proberen. Dan zie je zo'n lichtpuntje en daar moet je met de camera op. Dan heb je hem als het goed is. Succes! Reageren
weci Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik ga ook bijna altijd 's nachts, maar bon, ik vroeg mij nog iets af. Op wikiGTA stond dat je bij de missie Air Raid een cheat zou moeten gebruiken, maar is deze cheat schadelijk voor het spel of niet? Kan je daarna nog de 100 % halen? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Volgens mij wel. Maar ik weet niet zeker of het waar is. In Vice City was het in ieder geval wel Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ja, je kan nog 100% halen daarna. Alleen de Riot cheat (STATEOFEMERGENCY) is schadelijk voor je savegame (als je saved), want dan zal Madd Dogg tijdens de missie Madd Dogg te voreg van het dak springen en kun je de missie nooit halen, waardoor je geen 100% kan halen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Ja, je kan nog 100% halen daarna. Alleen de Riot cheat (STATEOFEMERGENCY) is schadelijk voor je savegame (als je saved), want dan zal Madd Dogg tijdens de missie Madd Dogg te voreg van het dak springen en kun je de missie nooit halen, waardoor je geen 100% kan halen.Hou er wel rekening mee dat hij op de PS-2 speelt. Als je saved en je hebt cheats gebruikt zal het wel schadelijk werken. Met wat pech zal je savegame 'corrupted' worden. Hierdoor zal je helemaal opnieuw moeten beginnen. Daarom is het ook niet echt verstandig om cheats te gebruiken. De 'Riot' cheat bij de PS-2 is trouwens: GTA-fan2... Bewerkt: 5 april 2008 door GTA-fan2 Reageren
weci Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Dus als ik het goed begrijp is het gebruik van cheats op PS2 WEL schadelijk... Oké... Maar die Riot-cheat, iedereen zegt dat die zo slecht is, maar als je die invoert, wat krijg je dan? (vb: een auto, wapens, etc...) Reageren
cj101 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) alleen de missies zijn onhaalbaar sommige dan en kan hem niet uitschakelen Bewerkt: 5 april 2008 door cj101 Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Dus als ik het goed begrijp is het gebruik van cheats op PS2 WEL schadelijk... Oké...Maar die Riot-cheat, iedereen zegt dat die zo slecht is, maar als je die invoert, wat krijg je dan? (vb: een auto, wapens, etc...) Dan zie je iedereen met elkaar vechten en auto's ontploffen soms, de politie treed harder aan en uit sommige gebouwen komt rook. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Dus als ik het goed begrijp is het gebruik van cheats op PS2 WEL schadelijk... Oké...Maar die Riot-cheat, iedereen zegt dat die zo slecht is, maar als je die invoert, wat krijg je dan? (vb: een auto, wapens, etc...) Dan zijn er overal rellen dacht ik.. Reageren
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 de Johnens house asset krijg je pas na de missie Doberman dit is waaneer je territories gaat overnemen en gangwars gaat doen ^_^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.