bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik heb het anders aangepakt...Ik ben gaan kijken op de kronkelweg (ben opnieuw begonnen, had het spel niet opgeslagen), geen snapshot te zien (met fototoestel, nog niet getrokken) daarna op de snelweg, daar zag ik de snapshot van boven het winkelcentrum, maar toen ik naar de toren keek zag ik hem nog steeds niet... Dat vind ik raar, misschien kan ik ze nu nooit alle 50 vinden.. net iets hoger volgens mij net boven die boom mischien iets verder inzoomen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 de Johnens house asset krijg je pas na de missie Dobermandit is waaneer je territories gaat overnemen en gangwars gaat doen Dat klopt, maar na de missie 'The Green Sabre' zullen alle territory's verdwijnen en ook de asset van Johnson's House zal verdwijnen. Na de missie 'Home Coming', geloof ik, zul je weer territory's kunnen veroveren en zal the Johnson's House weer een asset worden. Reageren
weci Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Mmmm..Probeer eens gewoon een foto te maken in die richting,misschien krijg je hem alsnog..En anders kun je miss. SA opnieuw installeren.?? Héééééééééééél erg bedankt bossinkje voor je ideetje... Ik heb eens geprobeerd een fotootje te nemen zonder dat ik de snapshot zag, en het is me gelukt, hij zei dat hij hem geaccepteerd heeft. Nu kan ik terug met een gerust hart GTA SA spelen Groetjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.