Bossinkje Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Heey,kan iemand hier een kaartje voor mij maken met de locatie van dat huisje,dat van veraf een beeld van paaseiland lijkt??? Bossinkje Reageren
Donwell Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik heb hem eventjes voor je gemaakt, met rood staat het aangegeven. Het ligt midden in de woestijn, dus je moet even kijken hoe het in elkaar steekt met de weg ernaar toe. Succes! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Bedankt,over die wegen maak ik me geen zorgen,ik vlieg wel Edit: Ik heb het gevonden Bewerkt: 24 maart 2008 door Bossinkje Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik heb deze screen van Wikigta genomen waar hij goed op staat. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Screen? ^^ Ik kan zelf geen screen maken speel hem op de Xbox.. Ghostrider heeft al een screen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.