Jump to content

Een vraagje over minigun..


Basssss

Recommended Posts

Dat doe je door telkens achter elkaar de minigun op te pakken of te cheaten, dan zul je na een tijdje oneindig kogels krijgen. Dat betekend niet dat ze niet op kunnen gaan, maar dat betekend alleen dat de cijfertjes weg zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij 10.000 kogels zullen de cijfers verdwijnen. Zoals DenkaanHenk zei, heb je dan niet 'oneindig', maar het spel telt de cijfers dan niet meer en je hebt oneindig. Pas als je weer op 9999 zit, zie je de getallen weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij 10.000 kogels zullen de cijfers verdwijnen. Zoals DenkaanHenk zei, heb je dan niet 'oneindig', maar het spel telt de cijfers dan niet meer en je hebt oneindig. Pas als je weer op 9999 zit, zie je de getallen weer.

Dat werkt met elk wapen?

En ik heb nog een probleempje; als ik in Washington-, Oceanbeach kom dan krijg ik 2 sterren politie, die zijn ook niet meer weg te krijgen. Behalfe buiten het gebied zijn ze weg te krijgen. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb nog een probleempje; als ik in Washington-, Oceanbeach kom dan krijg ik 2 sterren politie, die zijn ook niet meer weg te krijgen. Behalfe buiten het gebied zijn ze weg te krijgen. :bonk:

Vreemd probleem, heb je dit alleen in die gebieden? Als je het echt vervelend vind kan je gewoon even met een wagen, de Pay 'n Spray binnengaan, zie -->hier<-- de exacte locatie.

Oftewel kan je gewoon de cheat Verwijder Wanted Level invoeren, op -->deze<-- pagina kan je die cheat vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb nog een probleempje; als ik in Washington-, Oceanbeach kom dan krijg ik 2 sterren politie, die zijn ook niet meer weg te krijgen. Behalfe buiten het gebied zijn ze weg te krijgen. :bonk:

Vreemd probleem, heb je dit alleen in die gebieden? Als je het echt vervelend vind kan je gewoon even met een wagen, de Pay 'n Spray binnengaan, zie -->hier<-- de exacte locatie.

Oftewel kan je gewoon de cheat Verwijder Wanted Level invoeren, op -->deze<-- pagina kan je die cheat vinden.

Alleen in dat stukje, maar rondom Ocean View Hotel weer niet. En die cheat werkt niet; ik krijg gewoon opnieuw 2 sterren.

Ik ga wel ff een kaartje maken waar.

Maarja, ik kom daar alleen om de dagopbrengst van de Pole Position op te halen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeerd om door Cop Bribes heen te rijden? Dat zou mischien wel kunnen helpen, >>>hier<<< zijn alle vindplaatsen van de Cop Bribes. Succes! ;)

Ja, die ene in die lange steeg achter Ocean View Hotel. Het ligt niet aan de Cop Bribes, want op plaatsen buiten dit gebied werken ze gewoon. :bonk:

En een kaartje; oranje = waar ik soms plotseling Wanted Level krijg, rood = waar ik elke keer wanted level krijg..? :{

GTAVCMap.jpg

Het jammere eraan is dat ik m'n witte PCJ-600, die in Ocean Heights staat er moeilijk weg kan halen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt wel erg vaag. Een bug dat je perongeluk een keer zomaar wanted level krijg zou een keer voor kunnen komen, maar dat het zich altijd voor blijft doen lijkt me vrij onlogisch. Heb je al de standaardacties geprobeerd zoals het spel opnieuw installeren, geen cheats gebruiken e.d.? De meeste van zulk soort problemen lossen zich vanzelf op als je het spel even opnieuw installeert.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik proberen, verder heb ik er niet zo'n last van. Of ik cheats heb gebruikt weet ik niet, had nog een oude safegame staan waarmee ik in de eerste missies was. Daarna heb ik geen cheats meer gebruikt. Mods heb ik nog nooit gebruikt, snap ik niks van. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...