Bierbuikje Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Hey, ik zie sommige mensen met een bewegende afbeelding in hun handtekening. Dat wil ik ook wel, maar ik heb een vraag. Hoe doe ik dat? Zou iemand dat uit kunnen leggen? En vraag 2 hoe maak je een screensaver? Alvast bedankt, BB Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Om een bewegende afbeelding te maken heb je Imageready nodig. Als je Photoshop hebt zit dit er meestal bij. Maak maar eens een ding in photoshop en kijk dan of je over kan switchen op imageready (rechtsonderin als ik mij niet vergis) Als je in Imageready komt kan je bepaalde dingen tweenen etc. maar ik denk dat iemand anders dat gedeelte beter uit kan leggen, tis alweer n aardige tijd terug dat ik dat allemaal gedaan heb Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Idd, Het is Heel moeilijk. Ik heb er ook problemen mee hoor, maar ik probeer het wel even uit te leggen : 1. Start ImageReady op, 2. Ga naar Window, Animation. 3. Er Komt nu als het goed is een balkje bij. 4. Plaats daar je Foto in. 5. Maak de volgende foto zoals je hem wilt. 6. Druk op PLAY en sla het bestand op Als 'GIF'. SUCCES!! Reageren
Woetsha Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) En als je ImageReady niet hebt kan je ook gebruik maken van UnFreez en gratis programma dat je zelfs niet hoeft te installeren. (DOWNLOAD - 19kb) Je maakt dan allemaal afbeeldingen achter elkaar waarvan elke afbeelding een stukje word van je animatie. Open ze dan op de juiste volgorde in UnFreez en je converteer het dan naar GIF. Met dit programma kan je screensavers maken, je kan gratis een demo versie downloaden. Zelf heb ik hem nog niet getest. Bewerkt: 24 maart 2008 door Woetsha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.