flo Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2004 Ik zie heel vaak screenwshots op internet van gta vc waarop de hud (het wapen-teken rechtsbovenin) die anders is dan normaal. ik vind dat wel cool maar als ik plaatjes van wapens importeer met vice txd dan zeggen ze dat het niet kan vanwege teveel kleuren ofzo. heeft iemand een coole hud die ik kan downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 4 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2004 Ik zie heel vaak screenwshots op internet van gta vc waarop de hud (het wapen-teken rechtsbovenin) die anders is dan normaal. ik vind dat wel cool maar als ik plaatjes van wapens importeer met vice txd dan zeggen ze dat het niet kan vanwege teveel kleuren ofzo. heeft iemand een coole hud die ik kan downloaden? als je zoekt kun je mods vinden en daar zijn die plaatjes veranderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.