Jump to content

Welke mta vind je beter?

Welke mta vind je beter?  

28 leden hebben gestemd

1. 1. Welke mta vind je beter?

• MTA 0.4.1
      4
    • MTA 0.5
      21
    • Ik speel geen MTA
      14
    • Ze zijn allebij niks waard
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Welke mta vind je beter 0.4.1 of 0.5

ik zelf 0.4.1 want daar is stunt nog cool

nu met die nitro dingen is er niks meer aan en toen waren de mensen die je kon spawnen veel vetter, van alles wat bij je spawn plek om te stunten veel leuker

Geplaatst:

Ik vind MTA 0.5, de stunt server is cool geworden alleen dat jacken is irritant.

In deathmatch kan je niet meer springen met stubby, iedereen vind dat lastig heb ik ik chat gezien. Maar ik vind het niet erg. :)

Ik heb trouwens iets gehoord over een healt bug.

Geplaatst:
Ik vind MTA 0.5, de stunt server is cool geworden alleen dat jacken is irritant.

In deathmatch kan je niet meer springen met stubby, iedereen vind dat lastig heb ik ik chat gezien. Maar ik vind het niet erg. :)

Ik heb trouwens iets gehoord over een healt bug.

MTA 0.5 Rullezzzz :puh:

Ik speelde vandaag voor et eerst MTA..... KICKUH!!!!!!!!!!

Alleen waarom mag je met Death Match niet Teamen :rolleyes:

Ik werd ineens van de server getrapt :lol:

Geplaatst:

Komt over een tijdje een patch uit, welke de bugs zal fixen die in 0.5 zitten...

Persoonlijk vind ik 0.5 beter (niet lettende op de bugs, grootste deel zal toch gefixed worden)...

Love stunt mode...

Die 'health bug' is trouwens een 'armor bug', welke ik al report heb @ MTA (zal dus hoogstwrs ook wel gefixed worden :) )...

Geplaatst:

ik snap soms even niet dat sommige mensen stunt beter vinden, ok er zitten meer ramps in dat is zeker een hele grote vooruitgang maar mense, die nitro verkl**t de stunt, rij tegen een muur aan gebruik nitro en meteen een stuntbonus van 3000

of je moet een bike halen bij malibu, dan naar aiport rijden om daar te stunten, vroeger spawnde je kok en hoppa, snap je en zo zijn er nog meer van die kleine dingen

Geplaatst:

Ik vindt MTA 0.5 wel leuker.

Met nitro enz.

Leukere dingen te doen.

Alleen zoals TubS al zei, je hebt heel snel punten gehaald.

Geplaatst:
die nitro verkl**t de stunt, rij tegen een muur aan gebruik nitro en meteen een stuntbonus van 3000

Dat vind ik juist vet... Je vliegt kei hard de lucht in. Of pak een pizza boy met nitro. Dan moet je een wheelie doen (niet helemaal maar dat t. vercetti naar achter gaat leunen) en dan nitro doen! B)

Geplaatst:

Met mij valt niet te spreken over MTA , altijd die errors best irritant , en nu MTA .05 het start bij mij niet eens op ! En die lag is ook irriant

Maar nogmaals ik vind ht knap wat ze hebben gemaakt dus toch een komplimentje waard

Freek

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...