Fbi-Crew Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Uhm.. ik zoek de heletijd naar Marina Carpark maar ik kan het niet vinden vooor mensen die een beetje tips nodig heeft een parkeerplaats een grote je krijgt hem bij onein all mod ofzo en hij is gemaakt door patrick W (hij is nederlands toch) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Op de website van PatrickW is de Marina Carpark mod te vinden, dat is bij >>>deze<<< link en dan de derde mod. Veel plezier ermee! Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Op de website van PatrickW is de Marina Carpark mod te vinden, dat is bij >>>deze<<< link en dan de derde mod. Veel plezier ermee! Sorry ik moest wat duidelijker zijn ik heb die mod al maatr ik kan die parkkerplaats niet ingame vinden Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Volgens mij is de Marina Car Park tegenover de haven, waar je missies krijgt van Cortez. Je moet ff naar dat hekje rijden waar die marker altijd is, en daar tegenover is het geloof ik. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Volgens mij is de Marina Car Park tegenover de haven, waar je missies krijgt van Cortez. Je moet ff naar dat hekje rijden waar die marker altijd is, en daar tegenover is het geloof ik. okee thnxx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.