Jump to content

Importlijst 1


Tieess

Recommended Posts

Ik heb net de Sunshine garage gekocht.

Ik denk: Meteen ff al die auto's op halen met de hulp van wikigta.

Maar de Idaho ofzoiets, is geen vindplaats voor. Heeft iemand misschien tips ofzo? Of waar deze auto vaak rondrijd?

Ik heb al een beetje gezocht enzo, maar heb hem niet kunnen vinden.

EDIT: Dit is ook het geval bij meerdere auto's zie ik net, als je voor andere tips hebt, is het ook goed.

Bewerkt: door Tieess
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een lastige wagen waar ik zelf ook veel problemen mee had. Hij rijdt niet veel rond, maar ik heb hem gevonden in Little Havana / Little Haiti, in die omgeving. Na een hele poos zoeken kwam ik hem opeens tegen. Lukt het nog niet, kun je ook nog een Garage Editor of Car Spawner gebruiken. De GE zit overigens bij de Vice Ultimate Trainer inbegrepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu alle auto's, Ik heb van 3 tot 5 uur gezocht naar de auto's, en geduld loont!

Ik moet alleen nog de Mr. Whoopee, Kun je deze echt alleen maar krijgen als je dat bedfijf koopt? Of kan het ook anders? Ach, wat boeit dat eigenlijk ook, dat ding is toch maar 20.000...

Bewerkt: door Tieess
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu alle auto's, Ik heb van 3 tot 5 uur gezocht naar de auto's, en geduld loont!

Ik moet alleen nog de Mr. Whoopee, Kun je deze echt alleen maar krijgen als je dat bedfijf koopt? Of kan het ook anders? Ach, wat boeit dat eigenlijk ook, dat ding is toch maar 20.000...

Je kan ook -->DEZE<-- trainer downloaden, de trainer bevat onderstaande dingen:

* Alle cheats van de game zelf

* Oneindige health/armor/ammo

* Stop de tijdklok van missies

* Spawm de beste auto's naast je voeten (Hunter en andere)

* Jetpackfunctie waarmee je oneindig hoog en dwars door gebouwen kunt gaan

* Draai auto weer op wielen / deuren op slot / gepantserde auto / repareer auto

* Teleporter

* Verander skin in andere modellen uit Vice City, o.a. Candy Suxxx

* In-game screenshots maken

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Zoals je ziet is hier ook een carspawner bij, waarmee je de Mr. Whoopee kunt laten spawnen. Maar zoals je zegt is de simpelste manier gewoon dat bedrijf kopen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Mr Whoopee kun je alleen krijgen als je het bedrijf Cherry Poppers Ice Cream Factory koopt in Little Havana, de Mr Whoopee staat geparkeerd bij de in gang van de Cherry Poppers Ice Cream Factory als je binnen komt. Succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...