MichelS. Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Hallo, Ik heb GTA San Andreas Versie 2.00 en ik moet Versie 1.00 hebben voor MTA. Wie heeft een soort van Debug Launcher (een programma om v2 naar v1 te krijgen) Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Het heet geen Debug Launcher maar een patch (tenminste, zo noemen de meesten 't ). Je kunt hem hier downloaden. Start 'm op, druk een paar keer op 'Next' en selecteer de map waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Let op: Het moet de map precies zijn, dus geen submap of ergens anders (ook niet GTA San Andreas User Files). Klik nu nog een paar keer op 'Next' en de patch doet z'n werk. Eenmaal gepatcht kun je MTA spelen, veel plezier met MTA! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Die kun je hier vinden. Succes! EDIT: Ik ben traag Bewerkt: 24 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.