chopchop51 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Weet iemand misschien wat deze rode nummers betekenen op deze ZR-350? Alvast bedankt. Bewerkt: 24 maart 2008 door chopchop51 Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Op de auto staat tussen de twee achterlichten in het rood: ZR-350. De naam/het type/het merk van de auto dus, verder staat daaronder nog het kenteken, verder niets. Als je ergens anders iets in het rood ziet moet je 't zeggen, ik zie niks Nog even met mijn zeer luxe PhotoShop wat erover heen gezet zodat je 't beter ziet: Bewerkt: 24 maart 2008 door VWO-er Reageren
chopchop51 Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Op de auto staat tussen de twee achterlichten in het rood: ZR-350. De naam/het type/het merk van de auto dus, verder staat daaronder nog het kenteken, verder niets. Als je ergens anders iets in het rood ziet moet je 't zeggen, ik zie niks Sorry maar ik ben weer zo dom geweest om niet de rode letters te lezen maar wel een topic erover te maken Oke. Bedankt. Bewerkt: 24 maart 2008 door chopchop51 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.