Jump to content

gta3.img kan niet worden geopend

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

als ik bij de 4de stap (gta3.img openen voor de bestanden van het spel) ben om een mod te installeren (een wapen) en ik heb er 2 keer op geklikt zegt de computer

''C:\Program files\ rockstar games\ GTA san andreas\ models\ gta3.img archief heeft onbekend formaat of is beschadigd'' Ik heb een laptop met Windows Vista zou het daar aan kunnen liggen of aan winRAR ofzo, want ik weet het echt niet meer. Kan iemand mij helpen? :?:?:N Voor degenen die mij helpen thnx!!! :D:tu:

Groeten,

Bloodz & Cripz member. :cya:

Bewerkt: door Bloodz & Cripz member
Geplaatst:
Welke Img-tool gebruik je? Want bij mij doet de eerdere versie het beter dan de later uitgekomen versie.

IMG.tool2.0

Heb je misschien een paar screens,

Zoniet: kun je ze misschien even maken? :cab:

Wat zijn precies screens??? :D:tu:

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop. ;)<<<

Geplaatst:

dat zijn foto's

Geplaatst:

dat zijn foto's

Hoe moet je die dan maken??? :D:tu:

Geplaatst:

Screens zijn foto's, in dit geval van je beeldscherm. Hoe je ze maakt is simpel: Druk op Prnt Scrn, deze toets vind je naast de F-toetsen (F1, F2, F3, etc.). Als je daarop hebt gedrukt open je Paint en ga je naar 'Bewerken' en kies je 'Plakken'. Eenmaal geplakt sla je het bestand op en upload je het bestand. Ik geef voorkeur aan www.imageshack.us. Upload het bestand door op 'Bladeren' te klikken, je bestand te kiezen en op 'Upload' te klikken. Scroll helemaal naar onderen en kies de 'Direct link'. Kopieer deze en plak hem tussen deze tags:

[img][/img]

Je screen is gemaakt :Y

Geplaatst:
Screens zijn foto's, in dit geval van je beeldscherm. Hoe je ze maakt is simpel: Druk op Prnt Scrn, deze toets vind je naast de F-toetsen (F1, F2, F3, etc.). Als je daarop hebt gedrukt open je Paint en ga je naar 'Bewerken' en kies je 'Plakken'. Eenmaal geplakt sla je het bestand op en upload je het bestand. Ik geef voorkeur aan www.imageshack.us. Upload het bestand door op 'Bladeren' te klikken, je bestand te kiezen en op 'Upload' te klikken. Scroll helemaal naar onderen en kies de 'Direct link'. Kopieer deze en plak hem tussen deze tags:

[img][/img]

Je screen is gemaakt :Y

IK snap er echt niks van sorry

Ik heb nu het plaatje, maar hoe plak ik het hier in mijn tekst

Even een foto van de betreffende toets gezocht:

PrintScreen_small.jpg

Die toets moet je indrukken. Als je dat doet is de screen genomen. Open nu Paint en ga verder met het lezen van het eerdere bericht. Als dit niet is wat je niet snapt: leg dan uit wát je niet snapt.

Bewerkt: door VWO-er

EDIT@ Hieboven:: Dat snapt Hij wel Hoor ;)

Dan ga je naar dit:

Daar doe je je plaatje in en dan upload je hem.

En dan post je hem.

Het kan ook via Imageshack.

Succes! :schater:

EDIT@ Hieronder:: Kan ook Hotlink 2 ^_^

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Je moet eerst naar ImageShack. Als je daar bent, moet je bij bladeren je plaatje zoeken. Als je dat hebt gedaan, moet je de image resizen(Bij "Resize Image?" dus) en selecteer je 640x480. Dan druk je op "Host it" en wacht je even. Hij schakelt automatisch door naar een ander scherm, als je daar bent moet je de Url selecteren van Hotlink for forums (1). Dat plak je in je bericht, en klaar is kees.

Geplaatst:

Als ik goed kijk zie ik het Winrar tekentje voor gta3.img. Daar hoort het IMG tekentje te staan. Ga naar eigenschappen, van gta3.img. Naast 'Openen met:' staat 'Wijzigen'. Klik daarop en selecteer dan IMG Tool. Klik op 'Toepassen' en daarna op 'OK'. Probeer het nu nog eens. :)

Geplaatst:

Snappen jullie misschien wat ik daartegen moet doen (zie link naar het plaatje)???? :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...