Jump to content

gta3.img kan niet worden geopend

Recommended Posts

Geplaatst:

Ow dat had ik ook ^_^ (Ik heb namelijk ook Vista) Je moet naar Eigenschappen van het bestand, dan compatabiliteit op Windows xp zetten, en ook uitvoeren als administrator. Dan zal er waarschijnlijk niets verkeerd gaan.

Geplaatst:

Wat bedoel je voor bestand? Bedoel je gta3.img of bedoel je de download???

Geplaatst:

Je opent het hele zaakje toch met Img-tool. Dus daar moet je dat hele gebeuren doen met eigenschappen enzo.

Geplaatst:

echt waar thnx!!!! Eindelijk kan ik nu ook mods installeren!!! Echt waar bedankt!!! :klap::klap::klap::klap::klap::klap:

Geplaatst:

Alleen ze zeggen in de uitleg dat je een kopie moet maken van het bestand wat je gaat vervangen (dus het bestand wat in het spel zit), maar uit welke map moet je het dan kopieëren?? Bijvoorbeeld ik ga een wapen vervangen (volgens mij een sniper), maar uit welke map of bestand moet ik de ''sniper'' kopieëren? :D:tu:

Geplaatst:

Maak een nieuw map aan op het bureaublad met de naam "Backups SA".

Open gta3.img met de imgtool en exporteer ze dan naar de map als backup voor het geval

je SA niet meer doet of niet meer leuk vind.

Geplaatst:

Ja, Dat moet je Idd Doen :duh:

Ik deed dat niet,(Had geen zin ^_^ )

En Nu doet GTA Het niet meer :7

Geplaatst:

Ik heb een patch gedownload, want ik had een mod geinstalleert en toen dee GTA SA het ni meer dus toen heb ik die patch gedownload. Maar nu is het beeld minder goed, geluid minder goed en mijn bleed minder breed (de lengte dus van boven naar onder is wel gewoon normaal). Weet iemand wat ik moet doen?? :?

Geplaatst:

Ga in het Start menu van Gta San Andreas naar options en dan naar Display Setup --> Advanced, en zet alles maar op zijn hoogst ^_^

Geplaatst:

Oh nee dit kwam ok bij mij iemand (vriend) zei tegen mij dat ik een nieuwe harde schijf moest kopen nou dat deed ik ben nu 230 euro lichter :C

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...