Tjerk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ow dat had ik ook (Ik heb namelijk ook Vista) Je moet naar Eigenschappen van het bestand, dan compatabiliteit op Windows xp zetten, en ook uitvoeren als administrator. Dan zal er waarschijnlijk niets verkeerd gaan. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik heb het uitgeprobeerd en ik kreeg dit.http://img252.imageshack.us/img252/7297/no...renteopeyh9.jpg Dus het lukte niet. Plzzz helpt iemand me ff want ik snap er echt niks van!!! Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Wat bedoel je voor bestand? Bedoel je gta3.img of bedoel je de download??? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Mij lijkt Gta3.img hé Reageren
Tjerk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Je opent het hele zaakje toch met Img-tool. Dus daar moet je dat hele gebeuren doen met eigenschappen enzo. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 echt waar thnx!!!! Eindelijk kan ik nu ook mods installeren!!! Echt waar bedankt!!! Reageren
Tjerk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Fijn dat het is gelukt Veel plezier ermee Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Alleen ze zeggen in de uitleg dat je een kopie moet maken van het bestand wat je gaat vervangen (dus het bestand wat in het spel zit), maar uit welke map moet je het dan kopieëren?? Bijvoorbeeld ik ga een wapen vervangen (volgens mij een sniper), maar uit welke map of bestand moet ik de ''sniper'' kopieëren? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Maak een nieuw map aan op het bureaublad met de naam "Backups SA". Open gta3.img met de imgtool en exporteer ze dan naar de map als backup voor het geval je SA niet meer doet of niet meer leuk vind. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ja, Dat moet je Idd Doen Ik deed dat niet,(Had geen zin ) En Nu doet GTA Het niet meer Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik heb een patch gedownload, want ik had een mod geinstalleert en toen dee GTA SA het ni meer dus toen heb ik die patch gedownload. Maar nu is het beeld minder goed, geluid minder goed en mijn bleed minder breed (de lengte dus van boven naar onder is wel gewoon normaal). Weet iemand wat ik moet doen?? Reageren
Tjerk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ga in het Start menu van Gta San Andreas naar options en dan naar Display Setup --> Advanced, en zet alles maar op zijn hoogst Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Oh nee dit kwam ok bij mij iemand (vriend) zei tegen mij dat ik een nieuwe harde schijf moest kopen nou dat deed ik ben nu 230 euro lichter :C Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.