Master Carnage Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 dit is mischien overbodig maar er staat een gebouw in de woestijn beetje ten westen van verdant airstrip :blink: dan is dan ook de vraag waarom het daar staat en er is nooit leven te bekennen ik zou dan wel s willen weten of dat een gebouw van de army of politie is en waarom het zo afgelegen ligt :blink: en of er nog wat bijzonders komt op een zeker moment :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 dit is mischien overbodig maar er staat een gebouw in de woestijnbeetje ten westen van verdant airstrip :blink: dan is dan ook de vraag waarom het daar staat en er is nooit leven te bekennen ik zou dan wel s willen weten of dat een gebouw van de army of politie is en waarom het zo afgelegen ligt :blink: en of er nog wat bijzonders komt op een zeker moment :blink: ik denk niet dat het iets bijzonders is want er zijn wel meer eenzame huizen/gebouwen in SA Tupac A. Shakur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Niets bijzonders. Zoals Tupac A. Shakur al zei: er zijn wel meerdere hutjes te vinden die alleen staan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master Carnage Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 het gaat hier over een groot betonnen gebouw wat een beetje weg heeft van een laboratorium Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 ik heb ff gekeken ik weet ook niet van wat dat is maar is nix bijzonders kan er nix speciaals vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 K zou het niet 1 2 3 weten maa rk ga wel zoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG Loc Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) zeker die Big Ear schotel antenne Bewerkt: 2 februari 2005 door OG Loc Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) het gaat hier over een groot betonnen gebouw wat een beetje weg heeft van een laboratorium Weet ik veel over welk gebouw je het hebt. Post eens een screen van het gebouw of kaartje. zeker die Big Ear schotel antenne Die is niet verlaten, er lopen altijd mensen rond. Bewerkt: 2 februari 2005 door Lennert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 ik had geleze ergens als je 100% heb uitgespeelt dat je daar allemaal dingen kon krijge zoals wapens enzow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master Carnage Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 deze lukt niet ik zal over gaan op nader uitleg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 deze lukt niet ik zal over gaan op nader uitleg Nou waar blijft je uitleg, ondertussen al een uur voorbij. Kan je niet gewoon een kaartje maken? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master Carnage Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 luk nie als ik dat krijg je een virus want mn pc is op dit mom niet de beste plek voor uploaden en ik zou dan ook ech nie weten hoe ik moet uploaden ik kan het over 2 uur op mn andere pc wel doen ik doe het dan wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 vlakbij die airstrip zit zo'n rode brug, vlak daarvoor zit ie volgens mij :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 vlakbij die airstrip zit zo'n rode brug, vlak daarvoor zit ie volgens mij :blink: Als ik het goed begrijp heb je het over een huisje met een vortex? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master Carnage Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 nope het is een gebouw ten weste van de airstrip als je opstijgt naar het westen en gaat rechtuit dan vlieg je er over Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts