Tupac A. Shakur Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) als je de airstip volgt vanaf het huisje waar je leert vliegen kom je een gebouw tegen met daar voor een lege pakeerplaats. weten mensen hier waar het westen ligt :blink: :huh: vlakbij die airstrip zit zo'n rode brug, vlak daarvoor zit ie volgens mij zeker die Big Ear schotel antenne dat is het westen niet dit is de locatie,alsjeblieft kijk zelf maar er is nix bijzonders aan dat gebouw groeten Tupac A. Shakur Bewerkt: 2 februari 2005 door Tupac A. Shakur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vialpando Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 nee das bij die rots, die op de secrets map staat aangegeven als een "place of interest " ( ik neem aan dat iedereen wel engels kan ) misgien heeft het daar wat mee te maken, die rots staat daar ook maar zo alleen rechtovereind uit het niets...... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 nee das bij die rots, die op de secrets map staat aangegeven als een "place of interest " ( ik neem aan dat iedereen wel engels kan ) misgien heeft het daar wat mee te maken, die rots staat daar ook maar zo alleen rechtovereind uit het niets...... Ik ben wezen kijken bij die rots. Omdat er idd 'place of interest' bij stond. Maar vinden jullie niet dat die rots op iets lijkt? Het kan ook zo zijn dat ik te veel fantasie heb, en dat er 'place of interest' bij stond omdat je er met een parachut vanaf kan springen. Die krijg je automatisch om als je bovenop die rots staat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 hoi [EDIT door Lantyz: Ook goedemiddag... Maar niet spammen, svp. <_< ] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Sorry maar waar slaat dat '' hoi '' nou op? Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vialpando Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Ik ben wezen kijken bij die rots. Omdat er idd 'place of interest' bij stond. Maar vinden jullie niet dat die rots op iets lijkt? Het kan ook zo zijn dat ik te veel fantasie heb, en dat er 'place of interest' bij stond omdat je er met een parachut vanaf kan springen. Die krijg je automatisch om als je bovenop die rots staat. hehe... die rots lijkt idd wel op "iets", da van die parachute wist ik niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Sorry maar waar slaat dat '' hoi '' nou op?Lazlow Dat bericht was nu ook weer niet nodig. als je de airstip volgt vanaf het huisje waar je leert vliegen kom je een gebouw tegen met daar voor een lege pakeerplaats.weten mensen hier waar het westen ligt Daar vind ik geen huisje of hutje. Alleen daar in de buurt een plaats met enkele caravans. Of is dat niet de juiste kaart? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 dan zit je niet goed daar staan een groot verlaten betonnen gebouw Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 dan zit je niet goed daar staan een groot verlaten betonnen gebouw Nou ja ik heb het ondertussen gevonden Ik dacht dat je pijl op het land wijst. Maar het wijst op het gebouw. Wat dom van me :unsure: :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingOfTheHill Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 (bewerkt) Volgns mij valt daar geen moer te beleven... <_< Bewerkt: 6 februari 2005 door KingOfTheHill Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 als ik het goed heb is dat een ziekenhuis... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 het kan van alles zijn eeen ziekenhuis,een reseach centum er zijn duizende dingen te verzinnen mss dit misschien dat het is een gebouw wat als en nog wat kan zijn maar er is nix te beleven dus raden wat het kan zijn heeft geen nut Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Ik was ook is aan het rond cruisen op men Quad en toen zag ik ook dat gebouw. Maar ik ben direct weer weg gereden... Is dat niet die grot dat je inkan met NVG? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 gewoon opstijgen met ee vliegtuig naar de west richting, daar staan een groot gebouw in de rotsen. wit gebouw. ik vond het ook al raar, en er is ook niks te doen :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ja bha dat is ssaai daar da gebou Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts