Jump to content

vorbisfile.dll

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik samp wil spelen staat er

gta_sa.exe - Kan onderdeel niet vinden

---------------------------

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

maar het staat tog egt op me pc :engel::engel:

Geplaatst:

Heb je SA gedownload? Deze foutmelding komt vaak voor bij mensen die SA gedownload hebben, en dan is er maar één oplossing: het spel in de winkel kopen.

Anders kan je hem natuurlijk herinstalleren, en dan is (hopelijk) het probleem verholpen. ;)

Verplaatst naar SA-MP forum :Y

Geplaatst:

Dit probleem had ik zelf ook vaak gehad, je kunt het oplossen door SA:MP te verwijderen en daarna SA:MP opnieuw te instaleren. Dan moet het bestand vorbisfile.dll als het goed is weer in je GTA San Andreas map staan, als dat niet zo is probeer dan te zoeken in je GTA San Andreas folder met Ctrl+F en typ vorbisfile.dll in bij de zoekfunctie links onderaan je GTA San Andreas folder. In ieder geval succes met het vinden van het bestand vorbisfile.dll! ;)

Geplaatst:
Heb je SA gedownload? Deze foutmelding komt vaak voor bij mensen die SA gedownload hebben, en dan is er maar één oplossing: het spel in de winkel kopen.

Anders kan je hem natuurlijk herinstalleren, en dan is (hopelijk) het probleem verholpen. ;)

Verplaatst naar SA-MP forum :Y

ja man ik heb het spel in de winkel gekocht en gedownlaod, eerst deed sa-mo het wel. toen ging ik het normale spel spelen, toen ging het helemaal fout :puh:

• 1 year later...
Geplaatst:

ik heb precies het zelfde probleem :( dan zet ik de vorbisefile.dll erop en dan vraagt hij nog eens om een ogg.dll

zet ik die er ook op vraagt hij weer om de MSVCR70.dll :( super irritant en ik kom er maar niet uit ik had hem eerder gedownload en er toen weer afgegooid maar wou hem dus weer terg :puh: maar kan iemand me helpen

:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...