Jump to content

Vercitti Gang Zijn Vrouwen


Admiral

Recommended Posts

Dan heb je waarschijnlijk mods geinstaleerd, je kunt het oplossen door GTA Vice City te verwijderen en daarna GTA Vice City opnieuw te instaleren. Maak je geen zorgen over je Savegame, die blijft gewoon in het mapje GTA Vice City User Files staan in Mijn Documenten. Succes met het probleem! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb jij een cheat gebruikt die dit activeert, volgens mij was het Chicks With Guns. Voer deze cheat nogmaals in om hem te de-activeren, en alles zal weer normaal zijn.

Sommige cheats zijn niet meer te deactiveren, en deze valt daar onder. Je kan opnieuw beginnen, ergens een savegame downloaden waar jij ongeveer bent (alleen PC-versie) of gewoon die vrouwen houden.

Link to comment
Delen op andere websites

keb den cheat nog is gedaan , ze blijve in bikini .. ma tis wel op xbox, enige help?

Zoals Donald F. Duck al aanhaalde zijn sommige cheats niet meer te deactiveren en dit is er één van. Dus oftewel vind je het niet zo heel erg en speel je gewoon verder, of je moet een heel nieuwe savegame starten omdat je VC op de Xbox hebt en geen savegame kan downloaden.

Aan jou de keus!

Link to comment
Delen op andere websites

keb den cheat nog is gedaan , ze blijve in bikini .. ma tis wel op xbox, enige help?

Zoals Donald F. Duck al aanhaalde zijn sommige cheats niet meer te deactiveren en dit is er één van. Dus oftewel vind je het niet zo heel erg en speel je gewoon verder, of je moet een heel nieuwe savegame starten omdat je VC op de Xbox hebt en geen savegame kan downloaden.

Aan jou de keus!

Wel , het is erg :) eneuh .. heb niveel zin om opnieuw te starte want ik heb al 82% voltooiing :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat bij een vriend van me gehad.

Dat heb de missie van Rub Out (missie waar je Diaz moet mollen en de Vercetti gang krijgt) met Candy suxx gedaan.

Mijn vriend en ik deden in elk geval de missie met Candy suxx personage... en tot verbazing kregen we een gang van vrouwen met allemaal m4's

Als ik me niet vergis dan leken die vrouwen sprekend op Candy suxx

Greetz TTB :cya:

P.s: Hoe je hem deactiveerd wisten we niet..... Maar dat boeide ons niet veel aangezien een vrouw met een m4 sterker is dan een man met een pistooltje :cab:

Bewerkt: door Tommy The Best
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat bij een vriend van me gehad.

Dat heb de missie van Rub Out (missie waar je Diaz moet mollen en de Vercetti gang krijgt) met Candy suxx gedaan.

Mijn vriend en ik deden in elk geval de missie met Candy suxx personage... en tot verbazing kregen we een gang van vrouwen met allemaal m4's

Als ik me niet vergis dan leken die vrouwen sprekend op Candy suxx

Greetz TTB :cya:

P.s: Hoe je hem deactiveerd wisten we niet..... Maar dat boeide ons niet veel aangezien een vrouw met een m4 sterker is dan een man met een pistooltje :cab:

Helemaal gelijk en zeg ff eerlijk vrouwen zijn toch veel leuker als die stomme 'stoere' mannen.:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat bij een vriend van me gehad.

Dat heb de missie van Rub Out (missie waar je Diaz moet mollen en de Vercetti gang krijgt) met Candy suxx gedaan.

Mijn vriend en ik deden in elk geval de missie met Candy suxx personage... en tot verbazing kregen we een gang van vrouwen met allemaal m4's

Als ik me niet vergis dan leken die vrouwen sprekend op Candy suxx

Greetz TTB :cya:

P.s: Hoe je hem deactiveerd wisten we niet..... Maar dat boeide ons niet veel aangezien een vrouw met een m4 sterker is dan een man met een pistooltje :cab:

Helemaal gelijk en zeg ff eerlijk vrouwen zijn toch veel leuker als die stomme 'stoere' mannen. :puh:

laat het dan zo :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...