Admiral Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 ik heb een vraakske ik heb alle bedrijve enzoh maar mijn vercetti gang = allemaal vrouwe in bikini me m4's ... Help? ik wil die stoere gaste Merci ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Waarschijnlijk heb jij een cheat gebruikt die dit activeert, volgens mij was het Chicks With Guns. Voer deze cheat nogmaals in om hem te de-activeren, en alles zal weer normaal zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Dan heb je waarschijnlijk mods geinstaleerd, je kunt het oplossen door GTA Vice City te verwijderen en daarna GTA Vice City opnieuw te instaleren. Maak je geen zorgen over je Savegame, die blijft gewoon in het mapje GTA Vice City User Files staan in Mijn Documenten. Succes met het probleem! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Waarschijnlijk heb jij een cheat gebruikt die dit activeert, volgens mij was het Chicks With Guns. Voer deze cheat nogmaals in om hem te de-activeren, en alles zal weer normaal zijn. Sommige cheats zijn niet meer te deactiveren, en deze valt daar onder. Je kan opnieuw beginnen, ergens een savegame downloaden waar jij ongeveer bent (alleen PC-versie) of gewoon die vrouwen houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Admiral Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Ok , ik heb die wel op xbox ... kzal die cheat probere the de-activere, merci! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Admiral Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 keb den cheat nog is gedaan , ze blijve in bikini .. ma tis wel op xbox, enige help? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 keb den cheat nog is gedaan , ze blijve in bikini .. ma tis wel op xbox, enige help? Zoals Donald F. Duck al aanhaalde zijn sommige cheats niet meer te deactiveren en dit is er één van. Dus oftewel vind je het niet zo heel erg en speel je gewoon verder, of je moet een heel nieuwe savegame starten omdat je VC op de Xbox hebt en geen savegame kan downloaden. Aan jou de keus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Admiral Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 keb den cheat nog is gedaan , ze blijve in bikini .. ma tis wel op xbox, enige help? Zoals Donald F. Duck al aanhaalde zijn sommige cheats niet meer te deactiveren en dit is er één van. Dus oftewel vind je het niet zo heel erg en speel je gewoon verder, of je moet een heel nieuwe savegame starten omdat je VC op de Xbox hebt en geen savegame kan downloaden. Aan jou de keus! Wel , het is erg eneuh .. heb niveel zin om opnieuw te starte want ik heb al 82% voltooiing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy The Best Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Ik heb dat bij een vriend van me gehad. Dat heb de missie van Rub Out (missie waar je Diaz moet mollen en de Vercetti gang krijgt) met Candy suxx gedaan. Mijn vriend en ik deden in elk geval de missie met Candy suxx personage... en tot verbazing kregen we een gang van vrouwen met allemaal m4's Als ik me niet vergis dan leken die vrouwen sprekend op Candy suxx Greetz TTB P.s: Hoe je hem deactiveerd wisten we niet..... Maar dat boeide ons niet veel aangezien een vrouw met een m4 sterker is dan een man met een pistooltje Bewerkt: 25 maart 2008 door Tommy The Best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 Ik heb dat bij een vriend van me gehad.Dat heb de missie van Rub Out (missie waar je Diaz moet mollen en de Vercetti gang krijgt) met Candy suxx gedaan. Mijn vriend en ik deden in elk geval de missie met Candy suxx personage... en tot verbazing kregen we een gang van vrouwen met allemaal m4's Als ik me niet vergis dan leken die vrouwen sprekend op Candy suxx Greetz TTB P.s: Hoe je hem deactiveerd wisten we niet..... Maar dat boeide ons niet veel aangezien een vrouw met een m4 sterker is dan een man met een pistooltje Helemaal gelijk en zeg ff eerlijk vrouwen zijn toch veel leuker als die stomme 'stoere' mannen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 Ik heb dat bij een vriend van me gehad.Dat heb de missie van Rub Out (missie waar je Diaz moet mollen en de Vercetti gang krijgt) met Candy suxx gedaan. Mijn vriend en ik deden in elk geval de missie met Candy suxx personage... en tot verbazing kregen we een gang van vrouwen met allemaal m4's Als ik me niet vergis dan leken die vrouwen sprekend op Candy suxx Greetz TTB P.s: Hoe je hem deactiveerd wisten we niet..... Maar dat boeide ons niet veel aangezien een vrouw met een m4 sterker is dan een man met een pistooltje Helemaal gelijk en zeg ff eerlijk vrouwen zijn toch veel leuker als die stomme 'stoere' mannen. laat het dan zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 Helemaal gelijk en zeg ff eerlijk vrouwen zijn toch veel leuker als die stomme 'stoere' mannen. Niet als bodyguard vind ik. Vrouwen zijn er voor iets anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 En echt stoer zijn die kerels ook niet. Heb je al gehoord wat die soms zeggen? Vin ik wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 En echt stoer zijn die kerels ook niet. Heb je al gehoord wat die soms zeggen? Vin ik wel grappig Wat zeggen ze dan zoal?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 verkeerde cheat gebruikt ^_^ niet echt slim maar ja eigen schuld moet je ook maar zonder cheats spelen vele male leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.