Jump to content

Msn Groep bewerken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

op msn messenger, heb ik een nieuw mapje gemaakt ''groep'' waar ik dus alle beste vrienden in wil plaatsen die eerst in een ander mapje ''groep'' stonden. Dus ik heb ze in die nieuwe groep van beste vrienden geplaatst, maar nu heb ik ze in ene dubbel dus bijv Tom staat en in het nieuwe mapje ''beste vrienden'' maar ook nog in de oude groep Gewoon. Hoe los ik dit op?

Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp, heb je het gekopieerd i.p.v. verplaatst?

Klik met je rechtermuisknop op je contactpersoon die je al dubbel hebt en dan zie je dit:

Of begrijp ik het verkeerd?

Geplaatst:

Bedankt! Ik was bang dat ik dan het hele adres van die gene zou verwijderen. Btw nog 1 vraag: Stel ik heb 4 groepen: Vrienden, Klasgenootjes, Gewoon, Beste vrienden. En ik wil mijn ''Groep'' Gewoon helemaal onderaan mijn msn lijst plaatsen (want die groep staat nu juist bovenaan) hoe krijg ik die groep dan onderaan geplaatst?

Geplaatst: (bewerkt)
Bedankt! Ik was bang dat ik dan het hele adres van die gene zou verwijderen. Btw nog 1 vraag: Stel ik heb 4 groepen: Vrienden, Klasgenootjes, Gewoon, Beste vrienden. En ik wil mijn ''Groep'' Gewoon helemaal onderaan mijn msn lijst plaatsen (want die groep staat nu juist bovenaan) hoe krijg ik die groep dan onderaan geplaatst?

Hmm..

Slepen lukt niet, dus:

Klik met je rechter muisknop op de groep die je helemaal onderaan wilt plaatsen. Daarna druk je op ''groep bewerken''. Als het goed is kan je dan de naam veranderen. Als jij een paar groepen hebt bijv:

- Amigos

- Gangsters

- Robots

Begint de A als eerste omdat de A eerder dan de G en de R in het alfabet voorkomt. De G daarna en dan de R. (Gewoon alfabetische volgorde..)

Als jou groep nu ''Beste Vrienden'' heet, komt die vooraan. Verander het dus naar bijvoorbeeld: [Z] Beste Vrienden.

Ik hoop dat je het snapt. :D

Bewerkt: door Gangsta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...