Donald F. Duck Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Type: Banner Stijl: Abstract Grootte: 600×250 Afbeelding: - Tekst: - Rand: - Kleuren: Groen, liefst zo veel mogelijk soorten groen (aan de buitenkant liefst steeds dezelfde soort) Render (optioneel): - Extra (optioneel): Er moet abstract in de banner komen. Bewerkt: 24 maart 2008 door Donald F. Duck Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Kan iemand mij hierbij helpen? Reageren
TomHagen Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Met een banner verkondig je meestal iets. Misschien moet je erbij zetten wat er bij moet. Want alleen abstract een veel groen is nogal breed. Hoe meer je verteld, hoe zekerder jij weet dat je krijgt wat je wil, en hoe zekerder de maker is dat hij het goede maakt. Bewerkt: 31 maart 2008 door TomHagen Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hm... blauw zou erbij kunnen, ook wat lege groene plaatsen, strepen. Meer kan ik nu even niet bedenken. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 7 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik heb nog steeds hulp nodig.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.