Supermonkey Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Hi allemaal, Ik speel nu al een tijdje SAMP, en ik wil nu graag een server starten. Daar zoek ik echter mensen voor, die mij kunnen helpen. Je kan een Administrator worden, wat inhoudt dat je vaak online zal moeten zijn op de server, en dat je de orde moet handhaven. De precieze vorm van de server ligt nog op de tekentafel, eigenlijk het hele idee van een server, dus er kan nog veel veranderd worden. Je kunt meer info krijgen via MSN. Je krijgt mijn MSN zodra je mij via dit topic, of via een PB, duidelijk hebt gemaakt dat je wel iets voor me zou kunnen betekenen. Let op, dit zal geen 'verdien-zoveel-mogelijk'-project worden, maar een project puur voor de fun. Mensen die graag mee zouden willen betalen, zijn natuurlijk welkom. Het project zal niet als eerste gericht worden op geld verdienen, dus houdt daar wel rekening mee. Als er zich later een manier van geld verdienen voordoet, krijgen de mensen die geld in het project hebben gestoken, dit zo snel mogelijk terug. Als er eventueel geld over is, zal dat worden geinvesteerd in de server. Nog een let op, er is nog niets online! Geen website, geen server. Ik heb inmiddels wel mijn keus gemaakt waar ik de website en server wil gaan hosten, maar nog niets besteld. Dit omdat ik de GameMode nog uitgebreid aan het testen ben op mijn lokale server. Ik hoop voldoende info gegeven te hebben, en anders hoor ik het wel. Dagdag, Supermonkey Reageren
Sandra Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Misschien zou je zelf wat kunnen maken, en als je ergens niet uitkomt, kan je altijd op dit forum terecht P.s. Ik denk niet dat je geld kan verdienen met een server Zoiets kost alleen maar geld (als je een externe host hebt dan). Vaak vragen scripters ook geld. (gemiddeld zo'n 1 dollar per 100 regels script). Veel succes in ieder geval Reageren
Supermonkey Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Misschien zou je zelf wat kunnen maken, en als je ergens niet uitkomt, kan je altijd op dit forum terecht P.s. Ik denk niet dat je geld kan verdienen met een server Zoiets kost alleen maar geld (als je een externe host hebt dan). Vaak vragen scripters ook geld. (gemiddeld zo'n 1 dollar per 100 regels script). Veel succes in ieder geval Ik maak gebruik van verschillende script van de officiële SA-MP fora, dus het script komt wel in orde. Vragen zal ik zeker daar vragen, en voor de Nederlandse hulp kom ik hierheen . Ik zoek dus vooral mensen die mij zouden willen ondersteunen als admin, zodat ik niet in mijn uppie hoef te beginnen. Bedankt voor je reactie, trouwens! Supermonkey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.