owner001 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) gta loopt nu telkens vast kan dat ligge aan dat ik een mod heb geinstaleerd??? weet iemand dn hoe ik dat kan oplosse EDIT: het vastlopen komt sinds ik een mod heb geinstalleerd dat CJ blank is hij loopt nu telkens vast als ik een missie wil starten Bewerkt: 24 maart 2008 door owner001 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Verwijder GTA San Andreas en instaleer GTA San Andreas opnieuw, dan is je GTA San Andreas mod vrij en kun je weer verder gamen. Maak je geen zorgen over je Savegame, het mapje GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten waar je Savegame in staat blijft staan. Dus kun je gelijk na de schone instalatie verder gaan met je Savegame in GTA San Andreas, succes! Reageren
owner001 Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Verwijder GTA San Andreas en instaleer GTA San Andreas opnieuw, dan is je GTA San Andreas mod vrij en kun je weer verder gamen. Maak je geen zorgen over je Savegame, het mapje GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten waar je Savegame in staat blijft staan. Dus kun je gelijk na de schone instalatie verder gaan met je Savegame in GTA San Andreas, succes! ja hoe kan het dat ie met mods vastloopt dn?? want ik neem aan dat andere mense die veel mods gebruike daar geen probleme door krijge en ik wil graag paar mooie mods in me spel kan ik niet iets doen waardoor ie niet vastloopt Reageren
Donwell Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Hoe het kan dat hij vastloopt met mods? Simpel, óf je hebt V2.0 van GTA San Andreas waarbij modden niet kan, óf je hebt de mod niet goed geïnstalleerd. Kijk eerst of je V2.0 hebt; start GTA San Andreas op en kijk rechtsonderin. Staat daar V1.1 of V2.0, download dan deze patch. Staat er niets, moeten we de mod even van naderbij bekijken. Heb je hem helemaal geïnstalleerd zoals het staat aangegeven in de Readme, niets vergeten? Overigens is het zo, dat als je script.img en/of main.scm vervangt, je een New Game moet starten, let hier ook nog even op. Reageren
owner001 Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Hoe het kan dat hij vastloopt met mods? Simpel, óf je hebt V2.0 van GTA San Andreas waarbij modden niet kan, óf je hebt de mod niet goed geïnstalleerd. Kijk eerst of je V2.0 hebt; start GTA San Andreas op en kijk rechtsonderin. Staat daar V1.1 of V2.0, download dan deze patch. Staat er niets, moeten we de mod even van naderbij bekijken. Heb je hem helemaal geïnstalleerd zoals het staat aangegeven in de Readme, niets vergeten? Overigens is het zo, dat als je script.img en/of main.scm vervangt, je een New Game moet starten, let hier ook nog even op. ik heb v.1.01 Bewerkt: 24 maart 2008 door owner001 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.