Jump to content

Wie is je lieveling personage in GTA IV?


FireFighter

Wie is je lieveling personage in GTA IV?  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. wie ??

    • Roman bellic
      10
    • Niko bellic
      9
    • Elizabeta
      0
    • Vlad Glebov
      0
    • Manny Escuela
      0
    • Brucie
      1
    • Little Jacob
      4
    • Francis McReary
      0
    • Patrick McReary
      2
    • Phil Bell
      0
    • Bledar Morina
      0
    • Tom Goldberg
      0
    • Mallorie
      0
    • Lola
      0
  2. 2. wie?? ..

    • Playboy X
      17
    • Ray
      2
    • Mikhail Faustin
      0
    • Dwain Moore
      0
    • Dimitri
      5
    • Kate McReary
      1


Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FireFighter

    6

  • Kai-ShockWave

    3

  • js007

    2

  • DenkaanHenk

    1

Helaas, daar is het Favorietenlijstje topic al over in het GTA San Andreas General forum. En dat topic is >>>hier<<< te vinden, en er zullen vast wel topics van je favoriete personage in de andere GTA fora zijn. Maar daar zou je even de Zoekfunctie voor kunnen gebruiken. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen het altijd nog gewoon gaan gebruiken voor wat er in de titel staat. Misschien wel wat vroeg maar dan hebben we tenminste weer wat om over te praten.

Tot nu toe vind ik Nico het leukst. Ik vind hem gewoon een stoere gozer met zijn oost-Europeese zonnebril en zijn charme.

@thegtaman: Als je bij je eerste berichten nauw even op bewerk klikt en er gewoon van maakt wat ook in de titel staat is alles weer goed.

Link to comment
Delen op andere websites

geen nuttig topic lijkt me, maar omdat ik het toevallig toch las zou ik kiezen voor Cj, dat heeft niets temaken met wie het personage is, want het ' personage ' is nisk meer dan wat pixels met een rapper die de voice inspreekt.

dit klinkt mischien wat jack thompson achtig, maar ik bedoel ermee dat ik Cj alleen maar het beste vind simpelweg omdat ik San Andreas tot nu toe de beste Gta vond.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

geen nuttig topic lijkt me, maar omdat ik het toevallig toch las zou ik kiezen voor Cj, dat heeft niets temaken met wie het personage is, want het ' personage ' is nisk meer dan wat pixels met een rapper die de voice inspreekt.

dit klinkt mischien wat jack thompson achtig, maar ik bedoel ermee dat ik Cj alleen maar het beste vind simpelweg omdat ik San Andreas tot nu toe de beste Gta vond.

:cya:

CJ is inderdaad vet , maar ik denk dat die nico ook wel een vette gast word . :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

voor Gta 4 is niko mijn favo karakter maar we hebbe nog maar weinig personen daarvan gezien dus ....

in het algemeen is Antonio Cipriani (Toni) mijn favo karakter

heb altijd al in de Italiaanse maffia wille zitte :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...