Jump to content

gta loopt vast na een mod

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik heb vandaag sami op mijn computer gezet. ik snap al hoe je de mods moet installeren, maar als ik het spel ga spelen gaat het spel niet laden en loopt het spel vast.

ik heb san andreas versie 2.0

en sami versie 1.1

ik weet niet maar misschien ligt het daar aan. als je weet waar het aan kan liggen en wat ik moet doen

al vast bedankt

Geplaatst:

Downgrade je GTA San Andreas met >>>deze<<< patch, dan zou de mod het moeten doen. Je instaleert de patch simpelweg door telkens op Next te blijven klikken, succes ermee! ;)

Geplaatst:
Downgrade je GTA San Andreas met >>>deze<<< patch, dan zou de mod het moeten doen. Je instaleert de patch simpelweg door telkens op Next te blijven klikken, succes ermee! ;)

en je moet natuurlijk de juistebestandslocatie aanklikken ^_^

Geplaatst:

Dat hoeft niet, die staat al automatish op de GTA San Andreas map. Dus verander dat dus niet, dan loopt alles in de soep. En kun je mischien weer overnieuw beginnen, succes verder! ;)

Geplaatst:
Dat hoeft niet, die staat al automatish op de GTA San Andreas map. Dus verander dat dus niet, dan loopt alles in de soep. En kun je mischien weer overnieuw beginnen, succes verder! ;)
De standaard map, ja. Ik heb hem geïnstalleerd op de E:\ schijf, en nog staat er bij mij het volgende:

'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'

Sowieso loopt er níets in de soep, de patch geeft alleen de melding dat 'gta_sa.exe' niet kan worden gevonden waarna je nogmaals de kans krijgt de goede map in te voeren...

• 2 years later...
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, ik downloade de patch, maar ik krijg wanneer ik de directory moet invoeren het volgende foutmelding: Invalid Directory.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Geplaatst:

Je moet de map selecteren waarin GTA San Andreas (lees: het bestand gta_sa.exe) zich bevindt. Standaard is dit het volgende pad:

C:\
»
Program Files
»
Rockstar Games
»
GTA San Andreas

Geplaatst: (bewerkt)

versie 2.0 kan je niet modden, je moet de downgrader voor versie 1.0 downloaden.

Dan kan je mods installeren door middel van SAMI.

En zoals VWO-er zei, je moet je GTA SA directory sellecteren...

Als je zelf ook een beetje leest kan je je eigen problemen oplossen.

Bewerkt: door coolnniek9
  • 8 maanden later...
Geplaatst:

ik weet dit is een oud topic maar kan iemand mij toch nog helpen.

ik krijg ook invalid dictory bij het instellen van de patch.

nochtans staat het pad er automatisch ingesteld op c:\programme files\rockstare games\GTA san andreas

kan er iemand mij helpen ?

alvast bedankt

Geplaatst:

Probeer via bladeren de map opnieuw aan te duiden. Probeer anders ook de patch als administrator uit te voeren. (Rechtermuisknop -> Als administrator uitvoeren)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik krijg te zien

Unknown version?

Kan iemand helpen?

Heb je wel een newgame gestart nadat je de downgrader hebt geinstaleert? Want al je savegames werken na het instaleren van de downgrader niet meer, omdat die nog de vorige versie van je GTA San Andreas bevatten.

Geplaatst:

Heb je wel een newgame gestart nadat je de downgrader hebt geinstaleert? Want al je savegames werken na het instaleren van de downgrader niet meer, omdat die nog de vorige versie van je GTA San Andreas bevatten.

Dat slaat nergens op, aangezien het twee afzonderlijke versies zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...