Sjoelie Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 hey, kan iemand mij even vertellen welke files ik precies moet terugzetten en verwijderen om van GTI terug te gaan naar SA? Bij voorbaat dank Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Dat zal niet gaan, verwijder GTA San Andreas en instaleer daarna GTA San Andreas opnieuw. Dan is de mod Grand Tani Island eraf, mijn tip is. Maak altijd een back up van je GTA San Andreas map, dan hoef je GTA San Andreas niet telkens opnieuw te instaleren. Maar kun je het gewoon vervangen en daarna weer verder spelen, in ieder geval succes! Reageren
Sjoelie Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 oke, aangezien ik gta3.img nog heb, is het dan mogelijk om de andere files via een upload te krijgen? de exe heb ik ook nog. want anders moet ik hem weer van iemand lenen. Ik dacht namelijk gelezen te hebben dat je om files kan vragen GR Joel Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 oke,aangezien ik gta3.img nog heb, is het dan mogelijk om de andere files via een upload te krijgen? de exe heb ik ook nog. want anders moet ik hem weer van iemand lenen. Ik dacht namelijk gelezen te hebben dat je om files kan vragen GR Joel Wat bedoel je met .exe? Heb je SA gedownload? Reageren
K.O. Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 oke,aangezien ik gta3.img nog heb, is het dan mogelijk om de andere files via een upload te krijgen? de exe heb ik ook nog. want anders moet ik hem wéér van iemand lenen. Ik dacht namelijk gelezen te hebben dat je om files kan vragen GR Joel Wat bedoel je met .exe? Heb je SA gedownload?Waarschijnlijk heeft hij GTA SA geleend van iemand en toen geïnstalleerd. Hij zal wel een no-cd fix gebruiken.Dit is illegaal en dus mogen we je in principe niet verder helpen. Er is hier inderdaad een topic waar je Bestanden/Data van GTA aan kunt vragen, maar deze Total Conversion mod vervangt zoveel bestanden, dat het veel sneller gaat als je GTA gewoon opnieuw installeert. Bij voorkeur een originele versie van jezelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.