js007 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 ik heb onlangs een demo gedownload voor de ps3 time travel is de naam denk ik maar ik zou daar graag eens meer info over krijgen bedankt Reageren
snowguard3 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ik heb onlangs een demo gedownload voor de ps3 time travel is de naam denk ik maar ik zou daar graag eens meer info over krijgen bedankt Ik denk dat je bedoelt het spel Timeshift Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ik heb onlangs een demo gedownload voor de ps3 time travel is de naam denk ik maar ik zou daar graag eens meer info over krijgen bedankt Waarschijnlijk heeft 'snowguard3' het juist en bedoel je Timeshift. Dit is wat info over het spel: TimeShift is een unieke first-person shooter waarbij het manipuleren van de tijd een belangrijk spelonderdeel vormt. Je kunt de tijd terugspoelen, stilzetten of vertragen. De makers hebben diverse inventieve puzzels in de omgeving geintegreerd die zullen vereisen dat je van deze mogelijkheden gebruik maakt, maar ook tijdens de gevechten zal de tijdmanipulatie zijn nut laten blijken. Bron: Gamer.nl --------------------------------------------------------------------------------------- Ook heb ik wat reviews kunnen vinden, klik -->hier<-- voor een Nederlandstalige review, en klik -->hier<-- voor een video review. Ik hoop dat je nu al wat meer weet over de game ! Reageren
js007 Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ja die game bedoel ik wel luguber met die lichaamsdelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.