Jump to content

Politiewagen probleem


Ghost_Rider

Recommended Posts

Al een paar maanden heb ik last van een fout in het spel

Naamloos.jpg

De fout is waarschijnlijk gekomen toen ik de politiewagen wou modden, máár de fout blijft zich voordoen, zelfs na 3/4 herinstalaties. Kan iemand helpen? Bvd! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder in gta3.img in Models alle bestandjes, dat doe je met IMG Tool. Dus alles selecteren en dan verwijderen, verwijder daarna GTA Vice City en instaleer GTA Vice City daarna opnieuw. Succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Al een paar maanden heb ik last van een fout in het spel

Naamloos.jpg

De fout is waarschijnlijk gekomen toen ik de politiewagen wou modden, máár de fout blijft zich voordoen, zelfs na 3/4 herinstalaties. Kan iemand helpen? Bvd! _O_

je kan eens proberen alles dat met vc te maken heeft te verwijderen en dus ook de bestandjes in de modprogrammatjes en dan opnieuw instalesen helamaal niet 3/4 ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder in gta3.img in Models alle bestandjes, dat doe je met IMG Tool. Dus alles selecteren en dan verwijderen, verwijder daarna GTA Vice City en instaleer GTA Vice City daarna opnieuw. Succes! ;)

Dit heb ik al geprobeerd, maar niks helpt. Ik heb verder alleen iets aan codes verandert, maar ik weet niet meer wat. Ik heb ook al de hele Data map verwijderd, VC verwijderd en daarna weer opnieuw geïnstaleerd, maar het hielp niet. :N

EDIT@Hierboven: Die 3/4 bedoel ik als het geschatte aantal keren dat ik VC opnieuw geïnstaleerd heb. ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ligt de fout in de handling.cfg, ik heb het originele regeltje even voor je gezocht.

POLICE		  1600.0 2.1 5.0 1.6 0.0 0.0  0.15 75  1.05 0.78 0.52 5 200.0 28.0 4 P 11.1  0.53 0 35.0  2.0  0.12 0.2  0.24 25000 0.28 -0.17 0.5  0.0		9002		0  1

Succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het de handling niet is, is het waarschijnlijk de default.ide lijn. Ook maar effe voor je opgezocht. :puh:

156,	 police,	 police,	 car,	 POLICE,	 POLICAR,		null,	ignore,		10,	7,	0,		251, 0.7

Ik betwijfel of dit daadwerkelijk helpt, maar het valt te proberen.. Volgens mij zijn er ook niet meer bestanden die iets met voertuigen te maken hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

en als je vice nu eens in een andere map instaleert?

Ik denk dat dat dan ook niet helpt, zit er misschien een kras op je CD?

Daar kan het niet aan liggen,hij wou de politiewagen modden,en vanaf toen zag de politiewagen er zo uit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...