Mr. Sugo Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Hallo beste leden en gasten! First of all, ik ben weer terug op GTAGames.nl - GTAForum.nl!!! Maar nu het probleem, Ik heb dan EINDELIJK San Andreas voor de PC, aangezien ik het een beetje beu werd op de Playstation2. Nou ffies geinstalleerd enzo, ging allemaal goed, als ik nu wil spelen, klik ik op Start New Game, nou, filmpjes gaan goed enzo, maar zodra ik zelf mag lopen enzo, gaat het nogal traag... Weet iemand hoe dit kan? En hoe ik dit kan fixen? Alvast bedankt, Mr. Sugo. Mischien helpt dit: Systeem: Microsoft Windows XP Professional Versie 2002 Service Pack 2 Computer: Intel® Celeron® CPU: 2.00GHz Kloksnelheid: 1.99GHz, 512Mb Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Weet iemand hoe dit kan? En hoe ik dit kan fixen? Dat het spel niet vloeiend loopt kan óf te maken hebben met te hoog ingestelde instellingen óf kan te maken hebben met het feit dat je hardware niet voldoet aan de (minimale) eisen. Hoogstwaarschijnlijk kun je een groot gedeelte van het probleem al wel oplossen door de grafische instellingen naar beneden te halen, denk hierbij aan de kwaliteit zelf en de resolutie. Mijn advies is dus om in de opties (Options > Display Setup > Advanced Setup) enkele instellingen te verlagen. De kans is groot dat het spel daarna beter en soepeler loopt. Blijf je ondanks dat toch problemen houden, dan voldoet je hardware waarschijnlijk niet. Overigens heb je enkel informatie over je CPU gepost, misschien heb je ook nog informatie over je videokaart? Dit zijn namelijk twee componenten die verantwoordelijk zijn.. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Weet iemand hoe dit kan? En hoe ik dit kan fixen? Dat het spel niet vloeiend loopt kan óf te maken hebben met te hoog ingestelde instellingen óf kan te maken hebben met het feit dat je hardware niet voldoet aan de (minimale) eisen. Hoogstwaarschijnlijk kun je een groot gedeelte van het probleem al wel oplossen door de grafische instellingen naar beneden te halen, denk hierbij aan de kwaliteit zelf en de resolutie. Mijn advies is dus om in de opties (Options > Display Setup > Advanced Setup) enkele instellingen te verlagen. De kans is groot dat het spel daarna beter en soepeler loopt. Blijf je ondanks dat toch problemen houden, dan voldoet je hardware waarschijnlijk niet. Overigens heb je enkel informatie over je CPU gepost, misschien heb je ook nog informatie over je videokaart? Dit zijn namelijk twee componenten die verantwoordelijk zijn.. Mijn videokaart: NVIDIA GeForce2 MX 100/200 Ik ga even de instellingen verlagen...kijken of het helpt. Bedankt voor je reactie! EDIT Het heeft niet geholpen, MAAR, gister dacht ik van, mischien doet San Andreas het wel normaal in MTA, maar dan krijg ik dit probleem; Als ik zelf rijd ofzo gaat het ook sloom, maar als ik in de Private Jet zit, is de gameplay uitstekend! Als ik bij iemand anders in de auto zit, doet de gameplay het ook gewoon geweldig. Bewerkt: 25 maart 2008 door Mr. Sugo Reageren
Big Playahh Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Weet iemand hoe dit kan? En hoe ik dit kan fixen? Dat het spel niet vloeiend loopt kan óf te maken hebben met te hoog ingestelde instellingen óf kan te maken hebben met het feit dat je hardware niet voldoet aan de (minimale) eisen. Hoogstwaarschijnlijk kun je een groot gedeelte van het probleem al wel oplossen door de grafische instellingen naar beneden te halen, denk hierbij aan de kwaliteit zelf en de resolutie. Mijn advies is dus om in de opties (Options > Display Setup > Advanced Setup) enkele instellingen te verlagen. De kans is groot dat het spel daarna beter en soepeler loopt. Blijf je ondanks dat toch problemen houden, dan voldoet je hardware waarschijnlijk niet. Overigens heb je enkel informatie over je CPU gepost, misschien heb je ook nog informatie over je videokaart? Dit zijn namelijk twee componenten die verantwoordelijk zijn.. Mijn videokaart: NVIDIA GeForce2 MX 100/200 Ik ga even de instellingen verlagen...kijken of het helpt. Bedankt voor je reactie! EDIT Het heeft niet geholpen, MAAR, gister dacht ik van, mischien doet San Andreas het wel normaal in MTA, maar dan krijg ik dit probleem; Als ik zelf rijd ofzo gaat het ook sloom, maar als ik in de Private Jet zit, is de gameplay uitstekend! Als ik bij iemand anders in de auto zit, doet de gameplay het ook gewoon geweldig. ik heb de zelfde videokaart in mijn pc en je moet een geforce3 en jij hebt 2 hebben anders draait ie niet goed nee Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Weet iemand hoe dit kan? En hoe ik dit kan fixen? Dat het spel niet vloeiend loopt kan óf te maken hebben met te hoog ingestelde instellingen óf kan te maken hebben met het feit dat je hardware niet voldoet aan de (minimale) eisen. Hoogstwaarschijnlijk kun je een groot gedeelte van het probleem al wel oplossen door de grafische instellingen naar beneden te halen, denk hierbij aan de kwaliteit zelf en de resolutie. Mijn advies is dus om in de opties (Options > Display Setup > Advanced Setup) enkele instellingen te verlagen. De kans is groot dat het spel daarna beter en soepeler loopt. Blijf je ondanks dat toch problemen houden, dan voldoet je hardware waarschijnlijk niet. Overigens heb je enkel informatie over je CPU gepost, misschien heb je ook nog informatie over je videokaart? Dit zijn namelijk twee componenten die verantwoordelijk zijn.. Mijn videokaart: NVIDIA GeForce2 MX 100/200 Ik ga even de instellingen verlagen...kijken of het helpt. Bedankt voor je reactie! EDIT Het heeft niet geholpen, MAAR, gister dacht ik van, mischien doet San Andreas het wel normaal in MTA, maar dan krijg ik dit probleem; Als ik zelf rijd ofzo gaat het ook sloom, maar als ik in de Private Jet zit, is de gameplay uitstekend! Als ik bij iemand anders in de auto zit, doet de gameplay het ook gewoon geweldig. ik heb de zelfde videokaart in mijn pc en je moet een geforce3 en jij hebt 2 hebben anders draait ie niet goed nee ah oke thanks kan iemand mij een site geven om deze te kopen? Bewerkt: 28 maart 2008 door Mr. Sugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.