Jump to content

Autonamen


Tsirapo

Recommended Posts

ik keek rond op het forum en zag veel threads staan over onbenullige dingen dus ik dacht ik draag mijn steentje bij :D

kvraag jullie om eens creatief te zijn en een autonaam te verzinnen eventueel mag je ook zeggen of dit een cabriolet of eender welk type auto moet zijn :puh:

piepers :cya:

Tsirapo (The Sith kon mijn naam nie meer veranderen :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hebben we hier nu aan??

ik zei toch al dat het een onbenullige thread was maar sinds er hier toch zoveel staan :puh:

Piepers :cya:

Tsirapo (The Sith kon mijn naam nie meer veranderen :duh:)

Bewerkt: door the sith
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet een goeie: Bardus Causa

Dat is latijns voor Onbenullig Topic. Ze komen veel voor op dit forum, en 9 van de tien keer worden ze dezelfde dag ook meteen gesloten. De rede dat je er regelmatig een tegen komt is omdat er geen topic's worden verwijdert hier.

dus ik dacht ik draag mijn steentje bij:D

Je draagt nog geen kiezeltje bij, als je óók eendergelijk topic aan gaat maken.

Link to comment
Delen op andere websites

hmm mjah ok

in het vervolg wat denken voor ik hier iets plaats dan

spijtig dat ik zelf deze thread nie kan verwijderen :S

mijn zelfvertrouwen is teruggebracht naar nul :-(

Link to comment
Delen op andere websites

hmm mjah ok

in het vervolg wat denken voor ik hier iets plaats dan

spijtig dat ik zelf deze thread nie kan verwijderen :S

mijn zelfvertrouwen is teruggebracht naar nul :-(

dit slaat echt nergens op neem een voor beeld aan mij scheld iedereen uit hahahaha grapje maar man den haag voor eeuwig

Link to comment
Delen op andere websites

hmm mjah ok

in het vervolg wat denken voor ik hier iets plaats dan

spijtig dat ik zelf deze thread nie kan verwijderen :S

mijn zelfvertrouwen is teruggebracht naar nul :-(

dit slaat echt nergens op neem een voor beeld aan mij scheld iedereen uit hahahaha grapje maar man den haag voor eeuwig

Jij slaat pas nergens op :duh: Hij heeft wat fout gedaan, en hij weet wat. En zal dat met een beetje geluk ook niet meer doen. Maar om iemand zo af te plassen... dat slaat pas echt nergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

ik keek rond op het forum en zag veel threads staan over onbenullige dingen dus ik dacht ik draag mijn steentje bij :D

kvraag jullie om eens creatief te zijn en een autonaam te verzinnen eventueel mag je ook zeggen of dit een cabriolet of eender welk type auto moet zijn :puh:

Inderdaad een prima bijdrage in de categorie onbenullige threads, en daarom zal hij ook hetzelfde lot ondergaan als de rest van de onbenullige threads: :slotje:

Met dank aan alle wannabe moderatoren, voor hun uiterst zinvolle en vriendelijke bijdragen aan dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...