Jump to content

Dead Rising Vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een xbox maar ik had een probleem met dead rising.

Ik heb die gele dop op m'n kop maar ik krijg hem niet meer van me kop af zeg maar. Het lijkt op zo'n geel legohoofd.

dead-rising-e3-2006-pic4.jpg

Geplaatst:

Ikzelf heb dat spel nog nooit gespeeld, maar ik heb na wat Googlen wel het antwoord gevonden.

If your outfit is too fabulous for Frank, you can always him change back into his normal clothes back at headquarters near the green couch save slot. Under the stairs are a pile of boxes and, if you approach them, you will take off your current outfit and put on your plain, withered leather jacket.

Het komt er dus op neer dat je terug naar je hoofdkwartier moet gaan, en dat je daar ergens terug je normale kleren kunt aandoen.

Geplaatst:

LOL lijkt me erg leuk spel

zul ik hem halen voor 30 euro ($.$) of moet ik wachten tot ie nog goedkoper is

maar hij lijkt me de 30 euro wel waard

$$$$$$$

• 3 weken later...
Geplaatst:

ja hij is echt vet en zeker waard alleen soms iets moeilijk naar mijn mening :) maar is wel zalige spel ja

en nu on topic

klik op volgende link om te zien naar waar jij moet gaan (is een foto en geen site voor alle duidelijkheid)

http://www.1up.com/media?id=2988973

jij ziet er van die blauwe hokjes daar moet jij staan, en bij elke hokjes zitten verschillende kleren, ik weet wel niet of uit spel ook erin zit maarzeker wel van gedownloaden content van kleren dat daarin kan vinden

• 2 maanden later...
Geplaatst:

hij is niet voor PS3

"only Xbox360"

maar volgende Dead Rising spel heet Dead Island, komt dit jaar nog uit en waarschijnlijk is doe OOK voor PS3 geloof ik :)

Geplaatst: (bewerkt)
hij is niet voor PS3

"only Xbox360"

maar volgende Dead Rising spel heet Dead Island, komt dit jaar nog uit en waarschijnlijk is doe OOK voor PS3 geloof ik :)

Fijn, dan komt er temiste iets van mijn favo uit !

Edit:

Dit zag ik op de officiële website.

Platforms: PC (Vista and XP), Xbox 360

Bewerkt: door Fuffie
Geplaatst:

Even voor de goede orde, Dead Island is niet het vervolg op Dead Rising. Het spel Dead Island word door Techland gemaakt en Dead Rising door Capcom. En Dead Rising 2 is nog niet officieel aangekondigd. Hopelijk word dat bij de Tokio Game show wel gedaan!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Is het wel een leuke game, nooit van gehoord. Als iemand een review heeft kan je hem effe dan sturen? ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...