ijscoman Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik heb sinds kort een xbox maar ik had een probleem met dead rising. Ik heb die gele dop op m'n kop maar ik krijg hem niet meer van me kop af zeg maar. Het lijkt op zo'n geel legohoofd. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ikzelf heb dat spel nog nooit gespeeld, maar ik heb na wat Googlen wel het antwoord gevonden. If your outfit is too fabulous for Frank, you can always him change back into his normal clothes back at headquarters near the green couch save slot. Under the stairs are a pile of boxes and, if you approach them, you will take off your current outfit and put on your plain, withered leather jacket. Het komt er dus op neer dat je terug naar je hoofdkwartier moet gaan, en dat je daar ergens terug je normale kleren kunt aandoen. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 LOL lijkt me erg leuk spel zul ik hem halen voor 30 euro ($.$) of moet ik wachten tot ie nog goedkoper is maar hij lijkt me de 30 euro wel waard $$$$$$$ Reageren
DJRobin Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 @snowgaurd, hij is het geld zeker waard. Echt een Topgame. Heb het een paar keer gespeeld! Reageren
SWYV Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 ja hij is echt vet en zeker waard alleen soms iets moeilijk naar mijn mening maar is wel zalige spel ja en nu on topic klik op volgende link om te zien naar waar jij moet gaan (is een foto en geen site voor alle duidelijkheid) http://www.1up.com/media?id=2988973 jij ziet er van die blauwe hokjes daar moet jij staan, en bij elke hokjes zitten verschillende kleren, ik weet wel niet of uit spel ook erin zit maarzeker wel van gedownloaden content van kleren dat daarin kan vinden Reageren
Fuffie Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Sorry van de latere reactie, komt dit spel ook uit voor de Playstation 3 ? Reageren
SWYV Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 hij is niet voor PS3 "only Xbox360" maar volgende Dead Rising spel heet Dead Island, komt dit jaar nog uit en waarschijnlijk is doe OOK voor PS3 geloof ik Reageren
Fuffie Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) hij is niet voor PS3"only Xbox360" maar volgende Dead Rising spel heet Dead Island, komt dit jaar nog uit en waarschijnlijk is doe OOK voor PS3 geloof ik Fijn, dan komt er temiste iets van mijn favo uit ! Edit: Dit zag ik op de officiële website. Platforms: PC (Vista and XP), Xbox 360 Bewerkt: 17 juli 2008 door Fuffie Reageren
Daan007 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Even voor de goede orde, Dead Island is niet het vervolg op Dead Rising. Het spel Dead Island word door Techland gemaakt en Dead Rising door Capcom. En Dead Rising 2 is nog niet officieel aangekondigd. Hopelijk word dat bij de Tokio Game show wel gedaan! Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Is het wel een leuke game, nooit van gehoord. Als iemand een review heeft kan je hem effe dan sturen? Reageren
Daan007 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Google is de grootste vriend van de mensheid. Reageren
Fuffie Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Google is de grootste vriend van de mensheid. Als ik wat geld heb opgespaard, ga ik het spel inbrengen voor de PS3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.