L Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Beste leden, weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat cheatdevice voor gta vcs op de psp werkt? Ik heb psp-versie 3.90. Ik heb alles al geprobeerd, via sites, via een filmpje van youtube. Maar het helpt gewoon niet. Sommigen zeggen dat je devhook nodig hebt, anderen zeggen weer van niet. Heeft iemand voor mij een uitgebreide handleiding in het nederlands hiervoor? Alvast bedankt. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Beste leden, weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat cheatdevice voor gta vcs op de psp werkt? Ik heb psp-versie 3.90. Ik heb alles al geprobeerd, via sites, via een filmpje van youtube. Maar het helpt gewoon niet. Sommigen zeggen dat je devhook nodig hebt, anderen zeggen weer van niet. Heeft iemand voor mij een uitgebreide handleiding in het nederlands hiervoor? Alvast bedankt. Hey Léon-San Andreas, Als je cheatdevice op je PSP wilt hebben, moet je eerst een Custom Firmware op je PSP zetten. Omdat dit illegaal is mogen wij je hier niet mee helpen. Bewerkt: 26 maart 2008 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.