Gta man Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Goed ik ben hier nieuw ik ben Gta man aangenaam maar ik had een vraag die stelde ik ook al in mijn eerste topic maar dat was niet goed sorry daar voor! Dus hier komt mijn vraag: Ik heb net de missie g_spotlight uitgespeeld ik ben overal eigenaar van the malibu club de papierfabriek in little havana en Sunshine auto's en etc etc! Dus na die missie (g-spotlight) belde Kent paul mij en zei: I'm going back to England!! Dus mijn vraag is heb ik gta vice city nu al uitgespeeld??? De laatste missie is toch dat je Sonny Forelli moet (killen?) :unsure: Ik snap het niet waarom iemand mij niet beld voor de laatste missie want ik kan niet gta vice city al uitgespeeld hebben!! Dus wat moet je doen voor de laatste missie Reageer ff Groeten van Gta man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 In het Vice City gedeelte zei Tubs toch? Voortaan iets verder je ogen open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) Reageer ff Dat vind ik niet zo aardig. Ontopic: Als je alle bedrijven hebt gekocht en alles hebt gedaan ontvang je een telefoontje van dat je naar de Print Work moet gaan. Als je daar bent komt er een verhaaltje dat de oude man in elkaar geslagen is. Zo ben je bij de enalaatste missie. Bewerkt: 2 februari 2005 door -Spijker- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Je hebt dus niet alle Assets gedaan ga ze allemaal even langs! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
i kill ryder! Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 dat kan ook bijna niet dat je hem daar al hebt uitgespeeld ik heb het met mijn eigen ogen gezien en ze dat je twee geheime missie's ergens hebt dus als je daar bent heb je hem nog niet uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 dat kan ook bijna niet dat je hem daar al hebt uitgespeeld ik heb het met mijn eigen ogen gezien en ze dat je twee geheime missie's ergens hebt dus als je daar bent heb je hem nog niet uitgespeeld. Wat een onzin... Er zijn geen verborgen missies <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Nee, inderdaad. Verborgen missie's is in Vice City bestaan niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 (bewerkt) Er is wel een manier om zeker te zijn en dat is om de GTAtext-editor te downloaden. Daar kun je alles zien wat er gezegd/aan tekst getoond wordt. Als je dan teksten tegenkomt in een missie-serie zou dát misschien wel eens iets aan kunnen duiden wat een mogelijke verborgen missie zou kunnen zijn EDIT Ik heb trouwens nog een hele goede tip voor g-spotlight, namelijk: Doe het met de Sanchez, ik heb het pas geprobeerd, alles ging in één keer goed. Deze trekt veel sneller op en aangezien de aanloopbaan altijd heel kort is springt deze veel verder. Dan moet het zéker lukken. Je kunt er altijd één vinden bij de Dirt Track in Downtown vlakbij de parkeermeters.! Bewerkt: 14 februari 2005 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) Ik heb trouwens nog een hele goede tip voor g-spotlight, namelijk: Doe het met de Sanchez, ik heb het pas geprobeerd, alles ging in één keer goed. Deze trekt veel sneller op en aangezien de aanloopbaan altijd heel kort is springt deze veel verder. Dan moet het zéker lukken. Je kunt er altijd één vinden bij de Dirt Track in Downtown vlakbij de parkeermeters.! ik heb ook nog wel een goede tip als je de g-spotlight missie begint moet je met een motor naar een gebouw ga in de lift. als je door het raam moet springen dan moet je stoppen keer om en pak en heli 'de politie heli' die staat het dicht's bij ga met de heli door de roze rondje's ga nu naar het gebouw waar de schijnwerper staat. stap uit de heli. en de rest volgt met de heli is het namelijk veel makkelijker je valt niet van en gebouw af en het gaat veel sneller Bewerkt: 19 februari 2005 door vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.