marnixynaitor Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ik zoek een programma waarmee ik zelf carmods kan maken. is die er? hoe heet die? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) ik zoek een programma waarmee ik zelf carmods kan maken. is die er? hoe heet die? Ik zeg je nu al, dit doe je niet 123. Je moet maanden oefenen voordat je alles snapt, en weet wat je moet doen. Als je graag wilt modden moet je het >>'Ik wil leren modden'<< eens goed doorlezen. Hierin staan alle dingen die je als beginner moet weten, en er staan links naar programma's. Als je eenmaal alles weet kun je in >>De Master Tutorial List<< een tutiorial volgen en kijken hoe je het doet. Een nadeel van modden is dat de programma's érg duur zijn, maar er zijn ook gratis versies. Deze gratis versie heeft minder mogelijkheden dan het $3000 programma, maar je kan er ook goed mee modden. Veel succes! Bewerkt: 25 maart 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
marnixynaitor Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ik zoek een programma waarmee ik zelf carmods kan maken. is die er? hoe heet die? Ik zeg je nu al, dit doe je niet 123. Je moet maanden oefenen voordat je alles snapt, en weet wat je moet doen. Als je graag wilt modden moet je het >>'Ik wil leren modden'<< eens goed doorlezen. Hierin staan alle dingen die je als beginner moet weten, en er staan links naar programma's. Als je eenmaal alles weet kun je in >>De Master Tutorial List<< een tutiorial volgen en kijken hoe je het doet. Een nadeel van modden is dat de programma's érg duur zijn, maar er zijn ook gratis versies. Deze gratis versie heeft minder mogelijkheden dan het $3000 programma, maar je kan er ook goed mee modden. Veel succes! ok laat dan maar danke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.