gtahoet Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) weet iemand hoe je je eigen muziek in de radio van een auto of motor krijgt?(in de user tracks player)plzz help me Bewerkt: 25 maart 2008 door -Matthijs- Topic titel aangepast, onnodig gebruik van hoofdletters Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ga naar: 1. Mijn documenten 2. San Andreas user files. 3. User track... 4. Start GTA Op. 5. Ga naar options, Audio, Usertrack PLayer. 6. Scan User Tracks. 7. Luisteren!!! Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Let wel: Je kunt alleen .mp3 of .wma bestanden in de Usertrack-speler zetten. Daarnaast kost het redelijk veel ruimte, dus als je de muziekbestanden al op je PC hebt staan: maak een snelkoppeling in de Usertracks-map en laat die doorverwijzen naar de bestanden in een andere map (muziekmap bijvoorbeeld). Dit bespaart toch al weer een boel ruimte. Meer informatie kun je natuurlijk altijd nog hier op de wiki vinden. Veel plezier met je muziek Reageren
gtahoet Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 dus je zet je muziek in die map en dan gta opstarten en naar options en daar scan user tracks heb ik het goed begrepen? in elk geval dankje Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ja dat heb je goed gezien, soms kan het wel eventjes duren voor je muziek gescant is. Maar dat ligt er maar net aan hoeveel nummers je in je GTA San Andreas zet, als het er maar een paar zijn is het scannen zo gebeurt. Maar als het er bijvoorbeeld 20 nummers zijn duurt het wel wat langer, in ieder geval succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.