Mr. Sugo Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Hallo iedereen! Ik heb een probleem met MTA voor Vice City. Ik doe het volgende; > MTA opstarten; > Options > Nickame: Mr_Sugo > Version 1.1; > Ik klik op Servers; > Neem even als voorbeeld de server "Argonath RPG"; > Klik op Connect; > Klik op Start Game; > Weer op Start Game; > Start Multi Theft Auto > Dan zie ik dat laad balkje, die stopt in het midden, gaat verder tot 3 kwart, stopt weer, gaat verder tot het einde, dan hoor ik het geluidje dat je bij Windows hoort als iets klaar is met downloaden, dan sluit GTA af, en krijg ik dit bericht bij MTA Chat: "Disconnected: Suspected trainer usage. (Delay = 10 sec)" Terwijl ik helemaal geen Trainers gebruik, geen mods, cheats, skins, of wat dan ook. GTA/MTA re-installeeren helpt niet, al meerdere keren geprobeerd, In andere topics las ik dat je MSN, je virusscanner enzo allemaal moet uitzetten, had ik gedaan, hielp ook niet. Computer opnieuw opstarten helpt niet. Wie kan me helpen? Alvast bedankt! Mr. Sugo. PS Ik had MTA: VC gisteren voor het eerst gedownload en geinstalleerd, de eerste keer deed ie het wel, maar toen ging het een beetje traag omdat ik nog iets anders aan het downloaden was,(muziek) ik had maar heel even gespeeld om te kijken of die het deed, nou hij deed het, dus ging ik naar bed, want het was alweer 3 uur 's ochtends Nou wil ik weer spelen, doet ie het niet >_< EDIT Weet iemand nou een oplossing of....? Bewerkt: 25 april 2008 door Mr. Sugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.