Berrus Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik weet niet of ik hier een apart topic over mag starten, en als dat zo is, dan sluit hem maar weer. Maar ik zag gister op een grote vlooienmarkt Forza Motorsport in de schappen liggen voor 12,50. Is dat een leuk spel? Beetje Gran Turismo stijl? Iemand ervaring met Forza? Reageren
philip14 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Halen. Het lijkt op Gran Turismo alleen dan met beter pimpopties( volgens mij ) en dan voor de Xbox 360. 12.50 is niet duur en als je de game leuk vind kan je altijd deel 2 kopen. Reageren
Berrus Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik moet het doen met de "gewone" X-box maar dan nog de moeite waard merk ik. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik moet het doen met de "gewone" X-box maar dan nog de moeite waard merk ik. Ja zeker de moeite waard! Ik heb deeltje 2 en die is ook zeer vet en heb deel één ook wel veel gespeeld bij een maat. greetzz, GtaSlave Reageren
Bossinkje Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik heb deel 1,en ik vind het een geweldig spel..Zeker de moeite waard! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik heb deel 1,en ik vind het een geweldig spel..Zeker de moeite waard! ik had deel 1 echt vet spel veel auto ,best veel banen. daarom ben ik fan van de forza serie maar het is niet zo realisties (vind ik) Reageren
Bossinkje Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik heb deel 1,en ik vind het een geweldig spel..Zeker de moeite waard! ik had deel 1 echt vet spel veel auto ,best veel banen. daarom ben ik fan van de forza serie maar het is niet zo realisties (vind ik) Vind ik juist wel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.