Timos Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Hey mensen! Ik heb een nieuw maniertje om geld te verdienen voor de beginner! Mischien weten sommige deze manier al maar dan had je het moeten posten Je moet even goed zoeken op je kaart maar voor de beginner is het wel wat! Hieronder een screen + Plek! Je rijd een parkeer meter om en daar ligt je geld De plaats: Bij de rode lijn zijn de parkeermeters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Dit was al bekend. Maar misschien voor degene die net begonnen zijn, weten zij het nu ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 waarom neem je niet de bus? die verdient maar(oke $5) maar het is een idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 De bus is ook een idee, zo kan je ook taxi missies doen, politie missies, ambulance missies en natuurlijk ook nog de pizzaboy Maar mijn idee om geld te verdienen was ook maar een idee <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Het iis niet zo dat ik zeg dat jou manier geen [Geld] manier is. Ik zei alleen maar dat het bekend was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Sorry dan heb ik je bericht verkeerd gelezen [sorry!] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Is mensen afknallen niet veel beter? En je krijgt in Vice City voor alle veel te veel geld vind ik dus... Mjah alle kleine beetjes helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Is mensen afknallen niet veel beter? En je krijgt in Vice City voor alle veel te veel geld vind ik dus... Mjah alle kleine beetjes helpen Dat is zeker zo! Vooral als je net begint is het leuk om wat geld te hebben Wie wil dat nou niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Ik heb gewoon alles gedaan zonder 1 missie en ik heb 0103886$ (ofzo) gewoon alle Packages en Unique Jumps etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 parkeermeters verdienen evenveel als een "rijke" burger,dus is het wel handig als je ff een gewoon,klein wapen(tje) gaat kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Mensen doden is inderdaad best wel grappig. Maar als je mensen kilt dan hebben ze soms ook geen geld bij zich. Het beste is 'voor beginners' dat ze met Vilegant missie's beginnen, of met de Ambulance racen en de missie's doen. Als je met cheats speelt, is het ietsje moeilijker. Als je met cheats speelt, kan je zo een tank pakken en dan eruit stappen en dan de code BIGBANG intyppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Een andere manier om heel snel geld te verdienen is de Dirt Ring binnen 5 minuten te doen, je krijgt dan $50000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Dat is ook bij de Hotring Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 winkels overvallen is ongeveer $1000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MAD_STUNTER Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Dat is ook bij de Hotring Maar dat dirtring is vet moeilijk, hotring niet :rolleyes: Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.