Timos Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Een andere manier om heel snel geld te verdienen is de Dirt Ring binnen 5 minuten te doen, je krijgt dan $50000 WoW is het zoveel? Waar doe je die Dirtring dan :blink: Gewoon in dat stadium??? Is het niet $5000? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 op PS2 $50000 als je 1e bent en ook binnen een bepaalde tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 w0w dat ga ik eens proberen, niet dat ik te weinig geld heb ofzo Ik zit op de $10000000 of een nulletje meer of minder:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Ik heb 1 keer allemaal negens ($9999999) maar jah dan is het saai... ik ging naar Ammunation toen heb al mijn wapens tot oneindig gekocht... Dan is het niet leuk meer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Hoe ben je aan al dat geld gekomen? Met een Trainer zeker ofzoiets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Nee, op de PS2 heb ik het over... Gewoon alles gedaan en toen zat ik op ong. $1277420 Toen ben ik gewoon heel vaak Dirtring en zo gaan doen en winkels overvallen.. Etc. netzolang tot $9999999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 De rode lijn loopt ook nog een stukje door in de bocht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 De rode lijn loopt ook nog een stukje door in de bocht! Haha, Ja je hebt wel gelijk @ MrKooKie Ik heb nu ook $99999999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Of je gaat die politie missies weer doen dat tikt ook lekker aan werkte bij mij goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Code voor tank, En dan vigilante mission startte in 1 uur heb je al 99 miljoen verdiend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*M*slipknot2 Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 :blink: maar op welk eiland dan en waar zijn die parkeermeters in de buurt :blink: greetz slipknot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 De parkeermeters zijn vlakbij de Hyman Condo (huis voor $ 14000 met HELI !!) En ze zijn in Downtown waar ook het stadion staat Hopelijk snap je nu waar ze zijn.. Ik moest me kaartje verkleinen anders rekte hij het hele topic uit B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) Dirtring is zeer lastig om te halen en valt dus ook niet bepaald te adviseren, nouja, als je goed kan racen zou ik het toch wel proberen want als 't lukt ben je in no-time rijk! Bewerkt: 3 maart 2006 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 @ *m*slipknot, Heb je de parkeermeters gevonden? Ik raad je niet echt aan om het zo te doen want snel gaat het niet echt maar voor de allereerste beginners kunnen ze wat centjes bij elkaar smokkelen. ==-=-==-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=--=-=- Off Topic ==-=-==-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=--=-=- Dit is mijn 100ste bericht! Ook al is het niet veel, Ik red het er wel mee! ==-=-==-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=--=-=- On Topic ==-=-==-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=--=-=- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.