Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Onderwerp: GTA San andreas Soort design: Signature Size design: 500 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Donderdag Opmerking: Succes!
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik post de Mijne Wel alvast Succes!
Donwell Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Vandaag mijn sig even afgemaakt, niet één van mijn beste creaties, maar voldoende voor deze battle (hoop ik) . Unmountable Tijmen Donwell Succes!
Jay; Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Unmountable Tijmen Comment: Een redelijke signature. Je hebt besloten om er verschillende plaatjes in te stoppen en daarmee de signature een beetje vol te maken. Ik vind dat je dit beter had kunnen doen door een mooie achtergrond en op z'n hoogst 2 verschillende plaatjes. De border is iets te donker en had misschien nog iets lichter gekund maar het valt wel goed op. Misschien dat je de volgende keer aan deze punten kunt werken. Rate: 6.0 Donwell Comment: Een mooie signature met een achtergrond waar toch wat aandacht aan besteed is. Je hebt het allemaal in het roze gedaan en dat ziet er prima uit al is het wel wat leeg. De renders zitten mooi in de signature verwerkt en ook het lettertype van je naam is goed aangepast en ziet er gelukt uit. Ga zo maar probeer het wel wat meer op te vullen. In dit geval was het niet zo erg omdat de achtergrond er mooi uitziet. Rate: 8.1 Stem: Donwell
Gijsso Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Donnie heeft een veel mooiere. Die van Tijmen is te druk en de achtergrondkleuren passen niet echt bij elkaar. Stem: Donwel
Talietje Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Unmountable Tijmen: Vind ik mooi gemaakt, heel mooimet die bliksemstichten Donwell: Veel gedaan aan die achtergrond Vind je sig ook heel mooi. Mijn stem gaat naar : Unmountable Tijmen >>> Door RonaldVC: Spoiler verwijderd. Gelieve niet in spoilers te stemmen. Dit om het overzicht te houden.<<<
Hanneswasco Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Unmountable Tijmen: Niet zo een prachtige sig. Je hebt veel te veel renders gebruikt, waardoor de sig te druk is. De achtergrond is wel goed gelukt, maar misschien iets te veel bliksemschichten? In het vervolg dus misschien minder renders, en wat ook nog goed zou zijn is ze meer inblenden. Je tekst kon misschien ook wel in een kleiner lettertype en een meer bijpassend. Andere kleur zou ook geen kwaad kunnen. Je border kon misschien ook beter in een iets lichtere kleur. Donwell: Inderdaad niet één van je beste signatures, maar deze is ook niet mis. De achtergrond past goed bij de renders, en je hebt het met mooie effectjes gemaakt. De vrouw is mooi ingeblend, juist vind ik het linksboven-stukje niet mooi. Je zei me op MSN dat dat de bedoeling was, maar ja. Ik vind eerlijk gezegt je font niet zo mooi. Plaatsing is ok, kleur ook, maar het font zelf vind ik iets beter kunnen. Maar ja, dat is mijn mening. M'n stem gaat naar Donwell.
Ghost_Rider Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Unmountable Tijmen: Ik vind je sig té druk met deze vele renders. Je had beter 1/2 render(s) kunnen pakken. De tekst vind ik aan de grootte kant, dit was mooier als het kleiner was. Het lettertype vind ik ook niet mooi. De renders had je ook wat meer kunnen inblenden, nu zie je duidelijk dat ze er gewoon opgeplakt zijn. De bliksemschichten vind ik wel mooi, alleen wat minder was wel mooier geweest. Donwell: Een goede sig, de render goed ingeblend, de border goed gemaakt en goede kleur. De achtergrond is ook prima, Alleen de tekst valt me een beetje tegen, maar alleen het lettertype. De plaatsing en grootte is wel prima. Het 'Grand Theft Auto San Andreas' logo in het midden vind ik niet zo mooi. Het lichteffect linksboven vind ik wel goed. Vote:Donwell
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik stem op Donwell want de achtegrond is echt mooi met die rook enzo en de lettertype is ook mooi.
RonaldVC Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Battle afgelopen, winnaar Donwell! Donwell, 1 punt voor jou erbij, waarmee je op drie punten komt. Helaas Unmountable Tijmen, geen punt voor jou, volgende keer beter.. Ranking updated, en topic locked.
Recommended Posts