Hackman Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) ik heb hier twee sigs ik wil graag weten welke jullie het mooist vinden. Je mag ze gaan raten maar als je gewoon even kort zegt dat je een mooi vind vind ik het ook goed V1 V2 V3 Ik ben er klaar voor Bewerkt: 26 maart 2008 door hackman Reageren
1974 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ik heb hier twee sigs ik wil graag weten welke jullie het mooist vinden.Je mag ze gaan raten maar als je gewoon even kort zegt dat je een mooi vind vind ik het ook goed V1 V2 Ik ben er klaar voor de tweede geef ik een 10/10 die is nogal mooi met die aqua kleuren.die andere geef ik een 7/10 die is iets minder. Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 De tweede wordt wat eentonig, de eerste heeft goede kleuren,. Afwisselend, maar niet raar ofzo. Het licht in het midden mag iets minder licht ( ), en de tekst gaat helaas-speculaas dwars door de sig heen. Die kan beter gewoon wat kleiner in een hoekje worden geplaatst. Ik zeg rechtsonder. Reageren
Hackman Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) @1973: Ik vond de aqua-kleur verise zelf ook mooier omdat de renders dan beter ingeblend lijken. Dit is me eerste 10 voor een sig @TomHagen: Dat felle licht zat bij de background en ik heb geen idee hoe ik dat donkerder kan maken, helaas. maar misschien kun je even zeggen welke je het mooiste vind... @broertje: Bedankt voor je rate, jij vind V2 ook leuker, hij heeft een 10/10 voor V2 gegeven en 9 voor V1 Bewerkt: 25 maart 2008 door hackman Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik vind tweede mooier want dat geeft meer sciene fiction sfeer. lettertype vind ik matig maar rest is wel goed 8,5/10 Reageren
Hackman Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 het is het Halo lettertype daarom gebruikte ik die Maar bedankt voor je reactie Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Nice, 1: 8/10 2: 7/10 1: Zitten Meer kleuren in en ... (Ja dat is Het ) 2:Zie Zin 1 Reageren
Hackman Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ik ben blij met alle reacties Reageren
2fast{0} Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 V1 Ik vind hem simpel, dit is gewoon een normaal plaatje van internet geplukt die heb je in een sig formaat gezet en Halo erop gezet. Probeer dingen uit te knippen en wat mooie effecten erin te stoppen of gebruik wat brushes om wat effect te creeeren, je had ook het lettertype een mooi effect kunnen geven, ook vind ik de kleur er niet bij passen. Ook had je mischien nog een mooie lijn om je signature heen kunnen doen, dat helpt vaak. Dus ik vind deze nogal simpel, probeer nog wat tutorials en dan wil ik graag nog wat van jou werk zien, ik weet zeker dat het goed komt. V2 Deze is naar mijn mening niet gelukt, je hebt er een blauw effect aangegeven waardoor sommige delen van je signature gewoon niet meer mooi worden, probeer je blauwe effecten op verschillende plekken uit en niet over je hele signature. Je hebt ook nog een blauw effect op het lettertype hene gedaan, dat vind ik dan echt niet mooi, het ziet er niet mooi uit een lichtblauwe lijn erom en de binnekant van de text word ook nog lelijker. Mischien kun je je plaatjes wat meer brushes en inblenden dan alleen een blauw effect erover heen gooien, zoek wat leuke tutorials uit op het forum en doe er een keer 1 en naarmate je meer doet des te meer je weet en hoe mooier je signatures worden. Hier heb je de tutorial lijst ! Hier leer je hoe je moet inblenden ! Ik zou zeggen probeer af en toe een tutorial. Veel geluk ! Mvg,2fast{0} Reageren
Hackman Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) zal ik doen EDIT: Het probleem is wel dat ik geen PS heb maar GIMP dus die tuts zijn lastig... EDIT: Kun je misschien tuts zoeken voor GIMP?? ik kan op web helemaal niks vinden EDIT: welke is nou het best van de twee? Bewerkt: 25 maart 2008 door hackman Reageren
Hackman Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 nog iemand om me blij te maken? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 zal ik doen EDIT: Het probleem is wel dat ik geen PS heb maar GIMP dus die tuts zijn lastig... EDIT: Kun je misschien tuts zoeken voor GIMP?? ik kan op web helemaal niks vinden EDIT: welke is nou het best van de twee? Mischien kun je de trial van PS CS3 downloaden ? Kun je 1 maand photoshoppen, van GIMP weet ik niks, sorry. Hier vind je de trial. Reageren
Hackman Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 zou wel kunnen alleen als dat voorbij is moet ik opnieuw weer wennen aan GIMP Reageren
Hackman Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik heb gekeken naar de reacties en ik heb een V3 gemaakt (zie bovenin) alle tips die ik heb gekregen heb ik gebruikt ervoor. Graag jullie reacties Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 zou wel kunnen alleen als dat voorbij is moet ik opnieuw weer wennen aan GIMP Dan zou ik 1 van deze vele tutorials proberen van GIMP, die je hier kan vinden ! Voor de rest raad ik je aan meer met je signature te doen dan er een text in te plakken. V3 ziet er al iets beter uit al is het groene wat minder. Maar het gaat wel de goeie kant op ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.