snowguard3 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Er is iets vreemds met mijn xbox 360 als ik opstart gaat ie na een paar minuten crashen ik ziet dan kleine witte streepjes op het beeld en maakt veel geluid Weet iemand wat het probleem is ik denk dat ik hem moet laten maken Bewerkt: 25 maart 2008 door snowguard3 Reageren
GtaSlave Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Er is iets vreemds met mijn xbox 360 als ik opstart gaat ie na een paar minuten crashenik ziet dan kleine witte streepjes op het beeld en maakt veel geluid Weet iemand wat het probleem is ik denk dat ik hem moet laten maken Als je de Xbox aandrukt heb branden er dan 3 rode lampjes? Zoja dan heb je de beruchte rrod. Dan kun je hem opsturen. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Er is iets vreemds met mijn xbox 360 als ik opstart gaat ie na een paar minuten crashenik ziet dan kleine witte streepjes op het beeld en maakt veel geluid Weet iemand wat het probleem is ik denk dat ik hem moet laten maken Als je de Xbox aandrukt heb branden er dan 3 rode lampjes? Zoja dan heb je de beruchte rrod. Dan kun je hem opsturen. nee geen Ring of the death of hoe het dan of heet er branden geen rode lichtjes Bewerkt: 25 maart 2008 door snowguard3 Reageren
GtaSlave Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Er is iets vreemds met mijn xbox 360 als ik opstart gaat ie na een paar minuten crashenik ziet dan kleine witte streepjes op het beeld en maakt veel geluid Weet iemand wat het probleem is ik denk dat ik hem moet laten maken Als je de Xbox aandrukt heb branden er dan 3 rode lampjes? Zoja dan heb je de beruchte rrod. Dan kun je hem opsturen. nee geen Ring of the death of hoe het dan of heet ow oke.. Zit er stof in de koelgaten? Heb je de stekkers van de voeding goed aangedrukt? en stekkers van evt stroom een tv goed aangedrukt? Reageren
snowguard3 Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Er is iets vreemds met mijn xbox 360 als ik opstart gaat ie na een paar minuten crashenik ziet dan kleine witte streepjes op het beeld en maakt veel geluid Weet iemand wat het probleem is ik denk dat ik hem moet laten maken Als je de Xbox aandrukt heb branden er dan 3 rode lampjes? Zoja dan heb je de beruchte rrod. Dan kun je hem opsturen. nee geen Ring of the death of hoe het dan of heet ow oke.. Zit er stof in de koelgaten? Heb je de stekkers van de voeding goed aangedrukt? en stekkers van evt stroom een tv goed aangedrukt? Ik zal het even proberen maar als hij het dan niet doet wat moet ik dan doen? Reageren
GtaSlave Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Er is iets vreemds met mijn xbox 360 als ik opstart gaat ie na een paar minuten crashenik ziet dan kleine witte streepjes op het beeld en maakt veel geluid Weet iemand wat het probleem is ik denk dat ik hem moet laten maken Als je de Xbox aandrukt heb branden er dan 3 rode lampjes? Zoja dan heb je de beruchte rrod. Dan kun je hem opsturen. nee geen Ring of the death of hoe het dan of heet ow oke.. Zit er stof in de koelgaten? Heb je de stekkers van de voeding goed aangedrukt? en stekkers van evt stroom een tv goed aangedrukt? Ik zal het even proberen maar als hij het dan niet doet wat moet ik dan doen? Ik denk naar Microsoft bellen , en als zei zeggen opsturen haal dan wel je hdd of memory unit eruit anders is het zonde van je savegames. en archievments. Zelf zou ik nog op internet zoeken naar een oplossing via google... Reageren
moechy Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Misschien is alleen je lase kapot? Probeer eens met zo'n laserkuisende CD je laser te kuisen maybe that helps Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Bel Microsoft op en stuur je Xbox 360 op naar Duitsenland, dan is je Xbox 360 binnnen een week terug. Geheel gratis, en daarna zul je geen problemen meer hebben met je Xbox 360. Want Microsoft maakt je Xbox 360 dan gelijk goed, succes! Reageren
snowguard3 Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Na een paar keer proberen kreeg ik toch drie rode lichtjes thx voor jullie posts Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.