Jozz Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik heb een werkende goede download link nodig voor Kam's gta scripts voor 3ds max help please ik kan ze nietvinden
Tjerk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Here you go: Kam's über geile website
Jozz Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 ik kan het bestand niet openen andere link ?
K.O. Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 ik kan het bestand niet openen andere link ?Dit is de enige goede bekende link eigenlijk, maar hoezo kun je het bestand niet openen? Het is een .zip bestand, dus je hebt WinZip, WinRAR of de ingebouwde gecomprimeerde-mappen shit van Windows nodig om het uit te pakken. Verder hoef je de meeste bestanden die daarin zitten ook niet te openen, maar alleen te verplaatsen. Je moet namelijk de readme lezen en daarin staat waar je de andere bestanden neer moet zetten.
K.O. Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Hey verrek. Zoiets krijg ik ook als ik het .zip bestand open met Windows' gecomprimeerde-mappen-toestand. Gek. Als ik het bestand uitpak met WinRAR doet ie 't echter gewoon helemaal en kan ik het wel openen. Ik zou zeggen, probeer het eens.
K.O. Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Waarschijnlijk heb je het bestand toch per ongeluk op de verkeerde plek gezet. Als ik naar de abeelding kijk zie ik '\scripts\\GTA_Tools\'. Hoort die dubbele '\' daar te staan? Heb je niet toevallig per ongeluk één van die mappen hernoemd en er een \ tussengezet? Anders zou ik het echt niet weten.
S-te-Fan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 1. Het bestand wat je opent ziet er niet echt uit als een MAX script bestand . 2. Kam's max script + 3D Studio MAX 9? Veel succes... Want een col maken met de kam's max script in 3D Studio MAX 9 lukt niet veel mensen .
Recommended Posts