kgta forum Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik heb de marina carpark mod gedownload en nu is de vraag hoe moet ik hem in het spel zetten dus hoe ik hem in het spel zet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Als het goed is zit er een Readme ( oftewel LeesMij ) bij de mod geleverd, die zou je even door kunnen lezen. In de Readme ( LeesMij ) staat altijd hoe je de mod moet instaleren, in ieder geval succes met het instaleren van Marina Car Park! Reageren
kgta forum Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Als het goed is zit er een Readme ( oftewel LeesMij ) bij de mod geleverd, die zou je even door kunnen lezen. In de Readme ( LeesMij ) staat altijd hoe je de mod moet instaleren, in ieder geval succes met het instaleren van Marina Car Park! er zit geen readme of lees mij bij dus kun je het effe uitleggen hoe ik hem moet installeren Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Hoe bedoel je er zit geen Readme bij? Die zit er gewoon bij hoor, maar goed. Plaats het bestandje Main.scm in de Data map van GTA Vice City, die map kun je vinden in C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA Vice City. Veel succes! Reageren
Hackman Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Als het goed is is er een README als je hem download. Anders moet je hem even overnieuw downloaden en dan de README lezen want die is soms heel belangrijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.