::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Mijn geweldige broertje is zo slim geweest om gister, 10 voor 4 op een soortgelijk bericht te klikken: OMG, jij naakt op deze foto? :O www.ditisabsoluutgeenvirus.nl -- Hoe de **** kom ik hier weer vanaf? Ikzelf ben natuurlijk ook niet helemaal de domste, en heb ook al opgezocht op internet, maar daar schiet ik niet echt mee op. Ik heb al sleutels aangepast in het register maar dat werkt ook niet. Nu heb ik met TuneUp Utillities 2008 even gekeken welke processen er liepen en wat die allemaal geopend hadden. C:\Documents and Settings\....\Local Settings\Temp met als naam : taqoéé£'£'%''msn'è%'fix'' Nu is het probleem; het is geopend door de toepassing NT-aanmelding, ofwel winlogon.exe Weet iemand hoe ik me hier uit krijg? (zonder mn broertje kappot te slaan of een nieuwe pc te halen?) Systeemherstel is btw ook geen optie <_< Alvast bedankt Reageren
Joriz Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Gebruik even de zoekfunctie. Er staat al heel vaak uitgelegd hoe je virussen en spywre van je computer kunt verwijeren. Heb je BTW geen virusscan? Normaal zou je virusscan dit namelijk moeten tegenhouden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Die virus is simpelweg weg te halen door je vaste schijven even te scannen met je virus scanner, zo had mijn vriend dat probleem opgelost. Het is inderdaad een erg vervelende virus ja, maar dit moet helpen. Succes ::: Tha Hawk :::! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik heb ook die soort en heb gelukkig niet geklikt. Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 BTW, wat doet deze virus eigenlijk? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Die probleem had ik ook een keer. Ik scande dan met een Symantec virusscanner en die herkende m en knikkerde ie m dan druit. Wel dom hoor "OMG, jij naakt?!" Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 De mensen denken dat echt en klikken snel dus nieuwsgierig daardoor verspreidt de virus. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 BTW, wat doet deze virus eigenlijk? Die virus stuurt automatish naar al je contactpersonen uit je MSN lijst het zinnetje "OMG, jij naakt?!" met een link er achter met jouw MSN adres erin, dus schrik er maar niet van. Het is een virus. Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 De mensen denken dat echt en klikken snel dus nieuwsgierig daardoor verspreidt de virus. Buitenom wat mensen wel en niet denken is "gtaforum.nl" ook weer zoon typisch spygologisch trukje. Nieuwschierigheid kent geen tijd. Deze site was dacht ik zoon vb script. (de hele tijd van die schermpjes dat je op ok moet klikken) Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) De mensen denken dat echt en klikken snel dus nieuwsgierig daardoor verspreidt de virus. Buitenom wat mensen wel en niet denken is "gtaforum.nl" ook weer zoon typisch spygologisch trukje. Nieuwschierigheid kent geen tijd. Deze site was dacht ik zoon vb script. (de hele tijd van die schermpjes dat je op ok moet klikken) Hahahaha Dat is de goede maier om geblokt te worden! De uitvinder van de site moet echt psycho zijn! En btw, wie heeft die virus uitgeonden en waarom ? Bewerkt: 25 maart 2008 door GTA_XP Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 De virus zal wel uitgevonden zijn door een of ander iemand die zich een keer verveelde, toch dacht diegene. Laat ik maar eens een virus naar iemand sturen, en zo krijgt iedereen die virus. Dus klik er niet op, als je er perongeluk wel op hebt geklikt. Scan dan je vaste schijven even. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Die virus is simpelweg weg te halen door je vaste schijven even te scannen met je virus scanner, zo had mijn vriend dat probleem opgelost. Het is inderdaad een erg vervelende virus ja, maar dit moet helpen. Succes ::: Tha Hawk :::! Bedankt voor de hulp, maar zo ver was ik ook al gekomen (heeft jammergenoeg niks geholpen) Gelukkig heb ik samen met n paar vrienden van gtaforum.ipbfree.com het probleem wel kunnen oplossen, een had nog wat bestanden op zn pc staan die daartegen werkten, iemand die nog nodig? Reageren
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Is eigenlijk best wel grappig hoe naiëf mensen kunnen zijn Bv.: nietopmijklikken.com en toch klikken ze er op jongens jongens jongens Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Tsja dat is de truc he, als er klik hier niet staat dan gaan de mensen er juist op klikken uit nieuwsgierigheid. Maar om gtaforum weg te krijgen is een makkelijke oplossing voor, houd Ctrl+Alt+Delete even ingedrukt en klik op taak beeindigen. Dan is het gtaforum venster weg. Reageren
joppie Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Je hebt ook zo'n soort site maar dan een filmpje waarmee ze jouw bedoelen. http://www.aninote.com/site.mpl?p=cont&cont=jgo Hoe het werkt staat er bij. let niet op de vreselijke muziek... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.